Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>U=У529.0-211.1 ф12 я73<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. | ВА654190 Шульц, Дон Е.. Новая парадигма маркетинга [Текст] : интегрируемые маркетинговые коммуникации: Пер. с англ. / Д. Е. Шульц [и др.]. - М. : Инфра-М, 2004. - XXII, 232 с.: рис., табл. - ISBN 5-16-001855-7 (русск.). - ISBN 0-8442-3452-4 (англ.)Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Танненбаум, Стэнли И.; Лаутерборн, Роберт Ф.
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
|
|