Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>U=У529.0-211.1 ф12 я73<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
ВА654190
Шульц, Дон Е..
Новая парадигма маркетинга [Текст] : интегрируемые маркетинговые коммуникации: Пер. с англ. / Д. Е. Шульц [и др.]. - М. : Инфра-М, 2004. - XXII, 232 с.: рис., табл. - ISBN 5-16-001855-7 (русск.). - ISBN 0-8442-3452-4 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Танненбаум, Стэнли И.; Лаутерборн, Роберт Ф.

Видання зберігається у :
Основний фонд

 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського