![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>U=У542.0-361 я73<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | ІВ198816 Peter, J. Paul. Consumer behavior and marketing strategy [Text] / J. P. Peter, J. C. Olson. - 4. ed. - Boston, Massachusetts[etc.] : Irwin: McGraw-Hill, 1996. - 738 p.: ill. - ISBN 0-256-13904-0Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Olson, Jerry C
Видання зберігається у :
|
|
|