Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10,2 ф<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.
ВС54698
Осентон, Том.
Новые технологии в маркетинге: золотой ключик к лояльности потребителей [Текст] / Том Осентон ; [пер. с англ. Т. В. Безвенюк, В. П. Бондаренко, О. Л. Пелявского]. - М. ; СПб. ; К. : Вильямс, 2003. - 295 с. : рис., табл. - (Выбор журнала "Секрет фирмы"). - Дод. тит. арк. англ. - 3500 прим. - ISBN 5-8459-0469-2 (рус.). - ISBN 0-1306-7167-3 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Безвенюк, Т. В. (пер., ред.); Бондаренко, В. П. (пер.); Пелявский, О. Л. (пер.)

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд

2.
РА429997
Демкура, Тарас Володимирович.
Формування інтегрованих маркетингових комунікацій глобальних компаній мережевого маркетингу [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Демкура Тарас Володимирович ; Терноп. нац. екон. ун-т. - Тернопіль, 2017. - 20 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 16-17

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
 339.92 
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Тернопільський національний економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського