![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4РОС)211.1 я431<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | ВА615982 Теория и практика маркетинговых исследований в России [Текст] : сб. материалов региональной науч.-практ. конф., 28-29 ноября 2000г. / отв. ред. Н. В. Алтухов ; Саратовский гос. технический ун-т. - Саратов : [б.и.], 2001. - 264 с.: ил. - ISBN 5-7433-0894-2Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Дод. точки доступу: Алтухов, Н. В. (отв. ред.); Саратовский гос. технический университет
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
|
|