![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)30 л53<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | ВА661832 Пшонка, Ольга Геннадьевна. Международный маркетинг в управлении торгово-промышленной палатой [Текст] / О. Г. Пшонка ; Донецкий гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Донецк : ДонГУЭТ, 2005. - 170 с.: рис. - Библиогр.: с. 128-134. - ISBN 966-7634-92-2Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Дод. точки доступу: Донецкий государственный университет экономики и торговли имени М. Туган-Барановского
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
|
|