Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (3)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)306.751.9-211.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.
ДС77696
Присяжнюк, Світлана Вікторівна.
Виробничий маркетинг на підприємствах олійно-жирової галузі України [Текст] : дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Присяжнюк Світлана Вікторівна ; Київський національний торговельно-економічний ун-т. - К., 2003. - 215 арк. - арк. 177-186

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний торговельно-економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
РА324523
Присяжнюк, Світлана Вікторівна.
Виробничий маркетинг на підприємствах олійно-жирової галузі України [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Присяжнюк Світлана Вікторівна ; Київський національний торговельно-економічний ун-т. - К., 2003. - 21 с.: рис.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний торговельно-економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
ВА805691
   Фролова, Лариса Володимирівна.
Імперативи ідентифікації маркетингової товарної стратегії підприємства [Текст] : монографія / Л. В. Фролова, А. О. Наторіна ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Кривий Ріг : Чернявський Д. О. [вид.], 2016. - 177 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 144-161. - 300 прим. - ISBN 978-617-7250-71-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Наторіна, Альона Олександрівна; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
ВА846236

Маркетинговий потенціал інновацій у олійно-жировому підкомплексі: стан ринку, створення вартості, конкурентоспроможність [Текст] : монографія / В. В. Луцяк [та ін.] ; Вінниц. нац. аграр. ун-т. - Вінниця : ВНАУ, 2020. - 220 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 198-220. - 100 прим. - ISBN 978-617-7789-23-8

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Луцяк, Віталій Васильович; Пронько, Людмила Миколаївна; Мазур, Катерина Василівна; Колесник, Тетяна Василівна; Вінницький національний аграрний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського