![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>U=Ч30 е(0) л51 я431<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | Ю/156 Всемирный доклад по образованию, 1998 г.: Учителя, педагогическая деятельность и новые технологии [Текст] / ЮНЕСКО. - Париж : ЮНЕСКО, 1998. - 175 с. - ISBN 92-3-403450-3Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Дод. точки доступу: ЮНЕСКО
Видання зберігається у :
Зал публікацій ООН
| 2. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | U/1185 Education for All: The Year 2000 Assessment [Text] : technical Guidelines / International Consultative Forum on Education for All. - Paris : UNESCO Publishing, S. a... - 48 p. + 2 discettes UNDP, UNESCO, UNFPA, UNICEF, World BankРубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Дод. точки доступу: International Consultative Forum on Education for All
Видання зберігається у :
Зал публікацій ООН
| 3. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | U/1177 (2000) Assessing learning achievement [Text] / World Education Forum (2000, Dakar), UNESCO, International Consultative Forum on Education for All. - Paris : UNESCO, 2000. - 72 p. - (Education for All : status and Trends, 2000, ISSN 1020-0908)Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Дод. точки доступу: UNESCO; International Consultative Forum on Education for All; World Education Forum (2000 ; Dakar)
Видання зберігається у :
Зал публікацій ООН
|
|
|