Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>U=Ч617.4(4УКР)9<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. | ВА859372 Кулаковська, Вікторія Валеріївна. Реклама книги в незалежній Україні: стан, проблеми та перспективи [Текст] : монографія / Кулаковська Вікторія Валеріївна ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - Київ : Ліра-К, 2022. - 207 с. - Бібліогр.: с. 163-183. - 300 прим. - ISBN 978-617-520-241-8 Авт. на корінці не зазнач.Рубрикатор НБУВ: УДК: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Анотація: У монографії з’ясовано стан, проблеми та перспективи реклами книги в незалежній Україні. Узагальнено теоретичні положення щодо феномену реклами та реклами книги, що представлені у вітчизняній і зарубіжній науковій думці. Досліджено її роль у національній культурі на підставі усвідомлення культурологічного змісту реклами. Проаналізовано відомі форми та методи реклами книги в сучасних засобах масової інформації, поліграфічній продукції, зовнішній рекламі, виставкових її видах і мережі Інтернет. Розроблено рекомендації для суб’єктів видавничої діяльності з організації їх взаємодії з фахівцями реклами та безпосередньої участі в рекламному процесі (на рівні реалізації рекламних проектів, спілкування з журналістами, використання можливостей мережі Інтернет). З’ясовано основні тенденції та шляхи оптимізації реклами книги в Україні. Видання призначене для широкого кола працівників бібліотечно-інформаційної сфери, науковців, викладачів закладів вищої освіти, докторантів, аспірантів, магістрів, а також тих, кому цікаве питання реклами книги в незалежній Україні.
Дод. точки доступу: Київський національний університет культури і мистецтв
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
|
|