Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>U=Ч617.4(4УКР)9$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
ВА859372
Кулаковська, Вікторія Валеріївна.
Реклама книги в незалежній Україні: стан, проблеми та перспективи [Текст] : монографія / Кулаковська Вікторія Валеріївна ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - Київ : Ліра-К, 2022. - 207 с. - Бібліогр.: с. 163-183. - 300 прим. - ISBN 978-617-520-241-8
Авт. на корінці не зазнач.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Анотація: У монографії з’ясовано стан, проблеми та перспективи реклами книги в незалежній Україні. Узагальнено теоретичні положення щодо феномену реклами та реклами книги, що представлені у вітчизняній і зарубіжній науковій думці. Досліджено її роль у національній культурі на підставі усвідомлення культурологічного змісту реклами. Проаналізовано відомі форми та методи реклами книги в сучасних засобах масової інформації, поліграфічній продукції, зовнішній рекламі, виставкових її видах і мережі Інтернет. Розроблено рекомендації для суб’єктів видавничої діяльності з організації їх взаємодії з фахівцями реклами та безпосередньої участі в рекламному процесі (на рівні реалізації рекламних проектів, спілкування з журналістами, використання можливостей мережі Інтернет). З’ясовано основні тенденції та шляхи оптимізації реклами книги в Україні. Видання призначене для широкого кола працівників бібліотечно-інформаційної сфери, науковців, викладачів закладів вищої освіти, докторантів, аспірантів, магістрів, а також тих, кому цікаве питання реклами книги в незалежній Україні.


Дод. точки доступу:
Київський національний університет культури і мистецтв

Видання зберігається у :
Основний фонд

 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського