![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>U=Щ127.45 я73-1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | ВА824109 Прищенко, Світлана Валеріївна. Основи рекламного дизайну [Текст] : підручник / Світлана Прищенко, Євген Антонович ; [за наук. ред. проф. Є. А. Антоновича] ; Нац. акад. кер. кадрів культури і мистецтв, Ін-т дизайну та реклами. - Київ : НАКККіМ, 2017. - 381 с. : рис. - Бібліогр.: с. 223-234 . - 500 прим. - ISBN 978-966-452-242-4Рубрикатор НБУВ: УДК: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Антонович, Євген Антонович; Антонович, Євген Антонович (наук. ред.); Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв (Київ). Інститут дизайну та реклами
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
|
|