Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (11)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.91-996<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
ДС66168
   Резнік, Володимир Станіславович.
Соціально-психологічне моделювання поведінки покупців у процесі маркетингової діяльності [Текст] : дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Резнік Володимир Станіславович ; Нац. акад. наук України, Ін-т соціології. - К., 2000. - 249 арк. - арк. 198-215

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Національна академія наук України; Інститут соціології (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
РА309272
   Резнік, Володимир Станіславович.
Соціально- психологічне моделювання поведінки покупців у процесі маркетингової діяльності [Текст] : автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Резнік Володимир Станіславович ; Нац. акад. наук України, Ін-т соціології. - К., 2000. - 19 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Національна академія наук України; Інститут соціології (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
Табачник Д. В. ВА1097
Фенько, Анна Борисовна.
Люди и деньги [Текст] : очерки психологии потребления / А. Б. Фенько. - М. : Независимая фирма "Класс", 2005. - 409 с. - (Библиотека психологии и психотерапии). - Библиогр.: с. 370-385. - ISBN 5-86375-128-2

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
ВА600518
Дмитриева, Наталия Анатольевна.
Загадки мира моды. Культура моды Евразии [Текст] / Н. А. Дмитриева. - Донецк : Сталкер, 1998. - 460 с.: ил. - (Загадки мира). - ISBN 966-596-186-1
На обл. авт. не указ.

Рубрикатор НБУВ:
 Ю781 
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

5.
ВА593474
   Резнік, Володимир Станіславович.
Теоретично- концептуальне моделювання поведінки покупців у світовій практиці маркетингу [Текст] / В. С. Резнік ; Подільська держ. аграрно-технічна академія. - Кам'янець-Подільський : МП "Астрея", 1998. - 87 с.: іл. - Бібліогр.: с. 67-75. - ISBN 5-7763-2575-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Подільська державна аграрно-технічна академія

Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
ВА622408

Почему существует мода? [Текст] : размышления на тему. - М. : Благо, 2001. - 128 с. - Библиогр.: с. 127

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

7.
ВА644678
Статт, Дэвид.
Психология потребителя [Текст] / Д. Статт. - СПб [и др.] : Питер, 2003. - 445 с. - (Практическая психология). - Библиогр.: с. 412-440. - ISBN 0-333-66063-3 (англ.). - ISBN 5-94723-089-5
На тит. л. места изд.: Москва, Санкт-Петербург, Нижний Новгород, Воронеж, Ростов-на-Дону и др.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

8.
Р109738

Робоча програма навчальної дисципліни "Поведніка споживачів" для студентів спеціальності 8.050108 усіх форм навчання [Текст] / уклад. Р. Х. Іванова ; Харківський національний економічний ун-т. - Х. : Видавництво ХНЕУ, 2007. - 36 с.: табл. - Бібліогр.: с. 33-34

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Дод. точки доступу:
Іванова, Роза Хамітівна (уклад.); Харківський національний економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

9.
ВА707970
Эрлс, Марк.
Стадо. Как изменить массовое поведение, используя энергию подлинной человеческой природы [Текст] / М. Эрлс ; пер. с англ. А. А. Калинин. - М. : Эксмо, 2008. - 429 с. - (В духе времени). - Библиогр.: с. 412-423. - ISBN 978-5-699-27124-5
Перевод изд.: Herd. How to change mass behavior by harnessing our true nature/ Mark Earls, 2007.- Доп. тит. л. на англ. яз.

Рубрикатор НБУВ:
 Ю955 
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Калинин, А. А. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд

10.
ІВ207213
Arnould, Eric.
Consumers [Text] / E. Arnould [та ін.]. - Boston[etc.] : McGraw-Hill, 2002. - XVIII, 750 p.: fig. - ISBN 0-256-13360-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Price, Linda; Zinkhan, George

Видання зберігається у :

11.
ІВ214807
Riepe, Carsten.
Predicting and explaining day-to-day mineral water intake [Text] : results of an investigation into naturally occurring beverage consumption behavior in a student sample by means of a 7-day structured diary : diss. / Carsten Riepe ; Univ. Hamburg, Fachbereich Psychologie. - Aachen : Shaker Verlag, 2010. - XVIII, 439 S. : Tab. - (Berichte aus der Psychologie, ISSN 0945-0971). - Бібліогр.: с. 311-368. - ISBN 978-3-8322-8993-5

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Universität Hamburg. Fachbereich Psychologie

Видання зберігається у :
Основний фонд

12.
СО31603

Дневник-практикум к программе "Школа Директора Орифлейм" [Текст]. - Х. : Бизнес Инвестор Групп, 2011. - 58, [1] с. : табл. - Назва обкл. : Программа "Школа Директора Орифлейм" : дневник-практикум. - 2000 прим. - ISBN 978-966-2262-36-0

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Видання зберігається у :
Основний фонд

13.
ІВ216615
Holtz, Bettina.
Alters-, Perioden- und Kohorteneffekte bei der Veränderung von Konsumentenverhalten im Zeitverlauf [Text] : eine Anwendung der Kohortenanalyse am Beispiel konsumspezifischer Werte / Bettina Holtz. - Göttingen : Cuvillier Verlag, 2010. - XV, 162 S. : Abb., Tab. - Бібліогр.: с. 143-162. - ISBN 978-3-86955-437-2

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

14.
ІВ218177
Holtz, Bettina.
Alters-, Perioden- und Kohorteneffekte bei der Veränderung von Konsumentenverhalten im Zeitverlauf [Text] : eine Anwendung der Kohortenanalyse am Beispiel konsumspezifischer Werte : Diss. / Bettina Holtz ; Univ. Rostock. - Göttingen : Cuvillier Verlag, 2010. - 162 S. : Abb. - Бібліогр.: с. 143-162. - ISBN 978-3-86955-437-2

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Universität Rostock

Видання зберігається у :
Основний фонд

15.
РА415668
Сюсель, Юлія Володимирівна.
Споживацька поведінка як комунікативна дія: філософсько-антропологічний аналіз [Текст] : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.04 / Сюсель Юлія Володимирівна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 22 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

16.
ВА796660
Берґер, Йона.
Заразливий. Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними [Текст] / Йона Берґер ; пер. з англ. Олени Замойської. - Київ : Наш Формат, 2015. - 221 с. : іл. - (New York Times bestseller). - Дод. тит. арк. англ. - Пер. изд. : Contagious / by Jonah Berger. - 2013. - ISBN 978-617-7279-12-8 (укр.). - ISBN 978-1-4516-8657-9 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Замойська, Олена (пер.); Berger, Jonah

Видання зберігається у :
Основний фонд

17.
ВА811722
Берґер, Йона.
Заразливий. Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними [Текст] / Йона Берґер ; пер. з англ. Олена Замойська. - 3-тє вид. - Київ : Наш формат, 2017. - 196, [1] с. - (Світоглядна література) (New York Times bestseller). - Дод. тит. арк. англ. - Пер. изд. : Contagious. Why things catch on / Johan Berger. - 2013. - 2000 прим. - ISBN 978-617-7279-12-8 (паперове видання). - ISBN 978-617-7388-50-9 (електронне видання)

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
 366.62 
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Замойська, Олена (пер.); Berger, Johan; Berger, Johan

Видання зберігається у :
Основний фонд

18.
РА433165
Скалацька, Олена Віталіївна.
Простір моди у соціально-філософському вимірі [Текст] : автореф. дис. ... д-ра філос. наук : 09.00.03 / Скалацька Олена Віталіївна ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Одеса, 2018. - 31 с.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
 114 
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

Видання зберігається у :
Основний фонд

19.
ВА821046

Поведінка споживачів у реально-віртуальному середовищі [Текст] : кол. монографія / [Л. В. Капінус та ін.] ; Нац. ун-т харч. технологій, ННІ економіки і упр. - Київ : Сердюк, 2017. - 189 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 169-189. - 300 прим. - ISBN 978-617-7047-24-6

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
 366.1 
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Дод. точки доступу:
Капінус, Лариса Василівна; Сологуб, Олена Петрівна; Скригун, Наталія Петрівна; Крайнюченко, Ольга Феодосіївна; Розумей, Світлана Борисівна; Національний університет харчових технологій (Київ). Навчально-науковий інститут економіки і управління

Видання зберігається у :
Основний фонд

20.
ВА858109
Саєнко, Олександр.
Математика грошей, або Чому гроші не можна рахувати на калькуляторі [Текст] / Олександр Саєнко ; іл. Наталі Лісовської. - Київ : Н. О. Вінокурова [вид.], 2022. - 146 с. : кольор. іл. - 1000 прим. - ISBN 978-966-97973-5-3

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Анотація: Книга «Математика грошей, або Чому гроші не можна рахувати на калькуляторі» українського банкіра і практика Олександра Саєнка - спроба систематизації психологічних досліджень поведінки людини в ситуаціях, в яких вона приймає рішення, пов’язані з грошима. Деякі такі дії та явища не завжди піддаються логічному обґрунтуванню і в психологічній науці отримали назву ефектів, парадоксів і аномалій.


Дод. точки доступу:
Лісовська, Наталія (іл.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського