Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Берґер Й$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.
ВА796660
Берґер, Йона.
Заразливий. Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними [Текст] / Йона Берґер ; пер. з англ. Олени Замойської. - Київ : Наш Формат, 2015. - 221 с. : іл. - (New York Times bestseller). - Дод. тит. арк. англ. - Пер. изд. : Contagious / by Jonah Berger. - 2013. - ISBN 978-617-7279-12-8 (укр.). - ISBN 978-1-4516-8657-9 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Замойська, Олена (пер.); Berger, Jonah

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
ВА811722
Берґер, Йона.
Заразливий. Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними [Текст] / Йона Берґер ; пер. з англ. Олена Замойська. - 3-тє вид. - Київ : Наш формат, 2017. - 196, [1] с. - (Світоглядна література) (New York Times bestseller). - Дод. тит. арк. англ. - Пер. изд. : Contagious. Why things catch on / Johan Berger. - 2013. - 2000 прим. - ISBN 978-617-7279-12-8 (паперове видання). - ISBN 978-617-7388-50-9 (електронне видання)

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
 366.62 
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Замойська, Олена (пер.); Berger, Johan; Berger, Johan

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
ВА823962
Берґер, Йона.
Невидимий вплив. Приховані сили, які формують поведінку [Текст] / Йона Берґер ; пер. з англ. Анна Іванченко. - Київ : Наш формат, 2018. - 239, [1] с. - Дод. тит. арк. англ. - Бібліогр. в прим. с. 223-[240]. - Пер. изд. : Invisible influence. The hidden forces that shape behavior / Jonah Berger. - New York, 2016. - 3000 прим. - ISBN 978-617-7552-22-1 (папер. вид.). - ISBN 978-617-7552-23-8 (електрон. вид.)
Від авт. бестселера "Заразливий. Психологія вірусного маркетингу".

Рубрикатор НБУВ:
 Ю95 
УДК:
 316.6 
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Іванченко, Анна (пер.); Berger, Jonah; Berger, Jonah

Видання зберігається у :
Основний фонд

 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського