![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>A=Вардеванян В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | РА407094 Вардеванян, Вардан Альбертович. Формування та підтримка іміджу підприємства на ринку меблів [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Вардеванян Вардан Альбертович ; Держ. ВНЗ "Ужгород. нац. ун-т". - Ужгород, 2014. - 24 с. : рис.Рубрикатор НБУВ: УДК: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Дод. точки доступу: "Ужгородський національний університет", державний вищий навчальний заклад
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 2. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | ВА813880 Рекламний менеджмент і рекламний менеджмент в інноваційній діяльності [Текст] : метод. забезпечення курсів / Чернів. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича ; уклад.: І. М. Буднікевич, В. А. Вардеванян. - Чернівці : Рута, 2017. - 57 с. : іл. - Бібліогр.: с. 34-36. - 50 прим.Рубрикатор НБУВ: УДК: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Дод. точки доступу: Буднікевич, І. М. (уклад.); Вардеванян, В. А. (уклад.); Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 3. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | СО36296 Маркетинг для бакалаврів [Текст] : навч. посіб. / [уклад. І. М. Буднікевич та ін.] ; за ред. д-ра екон. наук, проф. І. М. Буднікевич ; Чернів. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці : Рута, 2018. - 395 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 392-395. - 70 прим. - ISBN 978-966-423-458-7Рубрикатор НБУВ: УДК: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Дод. точки доступу: Буднікевич, І. М. (ред., уклад.); Вардеванян, В. А. (уклад.); Кифяк, О. В. (уклад.); Крупенна, І. А. (уклад.); Черданцева, І. Г. (уклад.); Бабух, І. Б. (уклад.); Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 4. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | СО36622 Маркетинг для бакалаврів [Текст] : робочий зошит / уклад.: І. Буднікевич [та ін.] ; [за заг. ред. І. М. Буднікевич] ; Чернів. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці : Рута, 2019. - 207 с. : іл. - Бібліогр.: с. 202-204. - 100 прим.Рубрикатор НБУВ: УДК: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Дод. точки доступу: Буднікевич, І. (уклад., ред.); Вардеванян, В. (уклад.); Кифяк, О. (уклад.); Крупенна, І. (уклад.); Черданцева, І. (уклад.); Бабух, І. (уклад.); Зрибнєва, І. (уклад.); Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 5. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | СО37740 Маркетинг для бакалаврів: практичний курс [Текст] : навч. посіб. для практ. занять / [уклад.: І. М. Буднікевич та ін.] ; за ред. д-ра екон. наук, проф. І. М. Буднікевич ; Чернівец. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. - Вид. 2-ге, перероб. та допов. - Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича : Рута, 2021. - 251 с. : табл. - Назва обкл. : Маркетинг для бакалаврів. - Бібліогр.: с. 243-247. - 50 прим.Рубрикатор НБУВ: УДК: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Буднікевич, І. М. (уклад., ред.); Вардеванян, В. (уклад.); Кифяк, О. (уклад.); Крупенна, І. (уклад.); Черданцева, І. (уклад.); Бабух, І. (уклад.); Бурдяк, О. (уклад.); Венгер, Є. (уклад.); Зрибнєва, І. (уклад.); Філіпчук, Н. (уклад.); Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 6. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | СО37742 Маркетинг для бакалаврів [Текст] : навч. посіб. / [уклад.: І. М. Буднікевич та ін.] ; за ред. д-ра екон. наук, проф. І. М. Буднікевич ; Чернівец. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. - 2-ге вид., перероб. та допов. - Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича : Рута, 2021. - 357 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 354-357. - 100 прим. - ISBN 978-966-423-631-4Рубрикатор НБУВ: УДК: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Буднікевич, І. М. (уклад., ред.); Вардеванян, В. (уклад.); Кифяк, О. (уклад.); Крупенна, І. (уклад.); Черданцева, І. (уклад.); Бабух, І. (уклад.); Зрибнєва, І. (уклад.); Тафій, Н. (уклад.); Бурдяк, О. (уклад.); Філіпчук, Н. (уклад.); Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 7. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | ДС143265 Вардеванян, Вардан Альбертович. Формування та підтримка іміджу підприємства на ринку меблів [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Вардеванян Вардан Альбертович ; Тернопіл. нац. екон. ун-т. - Тернопіль, 2013. - 250, [4] арк. : табл., рис. - Бібліогр.: арк. 194-221.Рубрикатор НБУВ: УДК: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Дод. точки доступу: Тернопільський національний економічний університет
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 8. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | ВА862805![](/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=EC&P21DBN=EC&Z21ID=&Image_file_name=IMG/091387636095.jpg) Організація власного бізнесу [Текст] : навч. посіб. / [Є. Ткач та ін.] ; Чернівец. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці : ЧНУ : Рута, 2023. - 263 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - 100 прим. - ISBN 978-966-423-764-9Рубрикатор НБУВ: УДК: Тематичні рубрики:
Анотація: Видання присвячене питанням пов’язаним з визначенням ролі соціально відповідального га інноваційно активного власного мікро-, малого та середнього бізнесу в економіці держави; пояснює інституційне середовище, елементи ринкової інфраструктури та чинники, які впливають на розвиток підприємництва; аналізує алгоритми започаткування власного бізнесу, методики пошуку і вибору бізнес-ідей; поняття стратегування, лідерства, менеджменту, тимбілдингу, HR- технологій, бізнес-моделі і бізнес-планування, маркетингу та брендинга у світі стартапів; особливості оцінки ризиків, правові аспекти та оподаткування малого бізнесу, показує джерела фінансування малих підприємств, особливості і принципи презентацій бізнес ідей та стартапів. Для студентів, аспірантів, викладачів економічного та фінансового напрямку та всіх тих, хто цікавиться проблематикою організації власного бізнесу в сучасних умовах.
Дод. точки доступу: Ткач, Євген; Нікіфоров, Петро; Грешко, Роман; Харабара, Віолетта; Ткачук, Ірина; Бак, Наталія; Лопатинський, Юрій; Кравчук, Ірина; Кифяк, Вікторія; Кіндзерський, Віталій; Водянка, Любов; Галушка, Зоя; Заволічна, Тетяна; Поченчук, Галина; Лусте, Олена; Бурдяк, Олег; Клипач, Андрій; Венгер, Євген; Вардеванян, Вардан; Білоскурський, Руслан; Вінничук, Ігор; Михайлина, Діана; Косташ, Тетяна; Білоскурська, Олена; Івасюк, Галина; Грохолінська, Ірина; Єремія, Ганна; Паламарюк, Марія; Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Видання зберігається у :
|
|
|