![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>A=Смольская Е$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | ВА634918 Смольская, Елена Павловна. Теоретические основы рекламной деятельности [Текст] / Е. П. Смольская ; Московский гос. ин-т международных отношений (ун-т) МИД России. - М. : МГИМО, 2001. - 56 с. - Библиогр.: с.55-56.Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Московский гос. институт международных отношений (ун-т) МИД России
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
|
|