![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>A=Meffert H$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | ІВ197067 Meffert, Heribert. Internationales Marketing- Management [Text] / H. Meffert, J. Bolz. - 3., überarb., erg. Aufl. - Stuttgart[etc.] : Kohlhammer, 1998. - 344 S.: Abb. - (Kohlhammer- Edition Marketing). - Бібліогр.: S. 315-334. - ISBN 3-17-014912-1Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Bolz, Joachim
Видання зберігається у :
|
|
|