![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>I=ВА658014$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | ВА658014 Тимонин, Александр Михайлович. Маркетинговая стратегия промышленных альянсов [Текст] / А. М. Тимонин, Е. М. Бровко ; Харьковский национальный экономический ун-т. - Х. : ИД "ИНЖЕК", 2004. - 160 с.: табл. - Библиогр.: с. 144-151. - ISBN 966-8515-29-3Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Дод. точки доступу: Бровко, Екатерина Михайловна; Харьковский национальный экономический университет
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
|
|