![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>I=ВА848159$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | ВА848159 Заячковська, Галина Адамівна. Маркетинг в'їзного туризму: теоретико-методологічні засади [Текст] : монографія / Г. А. Заячковська ; ВНЗ Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі" (ПУЕТ). - Полтава : ПУЕТ, 2020. - 307 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 285-307. - 300 прим. - ISBN 978-966-184-394-2Рубрикатор НБУВ: УДК: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: "Полтавський університет економіки і торгівлі", вищий навчальний заклад Укоопспілки
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
|
|