![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>I=РА370890<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | РА370890 Баліцька, Олена Петрівна. Моделювання поведінки споживачів як засіб обгрунтування маркетингових стратегій підприємств [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Баліцька Олена Петрівна ; ПВНЗ Європ. ун-т. - К., 2010. - 16 с. : рис.Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Дод. точки доступу: "Європейський університет", приватний вищий навчальний заклад (Київ)
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
|
|