Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (53)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (14)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10,2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
ВА564517

Экономика рынка [Текст] / Межрегиональный заочный ун-т управления персоналом ; сост. В. И. Яровой ; ред. Г. В. Щекин. - К. : [б.в.], 1994. - 165 с. - (Библиотека управляющего персоналом : мировой опыт). - ISBN 5-086926-028-0

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Щекин, Г. В. (ред.); Яровой, В. И. (сост.); Межрегиональный заочный ун-т управления персоналом

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
РА429997
Демкура, Тарас Володимирович.
Формування інтегрованих маркетингових комунікацій глобальних компаній мережевого маркетингу [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Демкура Тарас Володимирович ; Терноп. нац. екон. ун-т. - Тернопіль, 2017. - 20 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 16-17

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
 339.92 
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Тернопільський національний економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
ВА566807
Вайсман, Арнольд.
Стратегия маркетинга: 10 шагов к успеху [Текст] ; Стратегия менеджмента: 5 факторов успеха / А. Вайсман ; . - М. : Интерэксперт : Экономика, 1995. - 344 с. - (Практикум делового человека). - ISBN 5-282-01829-2

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
ВА586551

Словник понять і термінів ринкової економіки [Текст] / Ніжинський держ. педагогічний ін-т ім. М.В.Гоголя ; підгот. І. С. Борщенко [та ін.]. - Ніжин : [б.в.], 1997. - 56 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Борщенко, І. С. (підгот.); Ніжинський державний педагогічний інститут імені М. В. Гоголя

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд

5.
ВА819131
Барлоу, Джанель.
Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів [Текст] / Джанель Барлоу, Клаус Мьоллер ; пер. з англ. Дмитро Кожедуб. - Київ : Наш формат, 2017. - 274, [1] с. - (Світоглядна література). - Дод. тит. арк. англ. - Пер. изд. : A complaint is a gift. Recovering customer loyalty when things go wrong / Janelle Barlow, Claus Møller. - San Francisco, 2008. - 3000 прим. - ISBN 978-617-7513-81-9 (папер. вид.). - ISBN 978-617-7513-82-6 (електрон. вид.)

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Мьоллер, Клаус; Møller, Claus; Кожедуб, Дмитро (пер.); Barlow, Janelle; Barlow, Janelle; Møller, Claus

Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
РА441074
Куденко, Олексій Віталійович.
Сегментація ринку в маркетингу [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Куденко Олексій Віталійович ; Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". - Київ, 2019. - 21 с. : рис., табл.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
"Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана", державний вищий навчальний заклад

Видання зберігається у :
Основний фонд

7.
ВА560246
Сакс, Джеффри.
Рыночная экономика и Россия [Текст] : пер. с англ. / Д. Сакс. - М. : Экономика, 1995. - 331 с. - ISBN 5-282-01827-6
замена 1994

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Видання зберігається у :

8.
ВА560241
Друкер, Питер Ф..
Рынок: как выйти в лидеры [Текст] : практика и принципы / П. Ф. Друкер. - М : Book chamber international, 1992. - 351 c.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Видання зберігається у :

9.
ВА564728

Рынок Рынок [Текст] / сост., авт. вступ.ст. А. А. Чухно. - К. : Україна, 1995. - 448 с. - ISBN 5-319-00921-6

Рубрикатор НБУВ:
 У01 
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Чухно, авт. вступ.ст.: Чухно, Анатолий Андреевич (сост., авт. вступ.ст.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

10.
ДС92497
Тіпанов, Владислав Вікторович.
Розвиток світового ринку послуг в умовах глобалізації економіки [Текст] : дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / Тіпанов Владислав Вікторович ; Нац. акад. наук України, Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин. - К., 2006. - 194 арк.: табл., рис.+ дод. - Бібліогр.: арк. 178-194.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Національна академія наук України; Інститут світової економіки і міжнародних відносин (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

11.
РА343778
Тіпанов, Владислав Вікторович.
Розвиток світового ринку послуг в умовах глобалізації економіки [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / Тіпанов Владислав Вікторович ; Нац. акад. наук України, Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин. - К., 2006. - 18 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Національна академія наук України; Інститут світової економіки і міжнародних відносин (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

12.
ВА813733
Беквит, Гарри.
Продавая незримое. Руководство по современному маркетингу услуг [Текст] / Гарри Беквит ; пер. с англ. [Е. Китаева]. - Киев : Ника-Цент : Эльга ; М. : Альпина Паблишер, 2017. - 219 с. - Дод. тит. арк. англ. - Пер. изд. : Selling the invisible. A field guide to modern marketing / Harry Beckwith. - 1997. - 600 прим. - ISBN 978-966-521-696-4 (Ника-Центр). - ISBN 978-5-9614-6131-2 (Альпина Паблишер). - ISBN 0-446-52094-2 (англ.)
Кн. №1 по маркетингу услуг.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Китаева, Е. (пер.); Beckwith, Harry; Beckwith, Harry

Видання зберігається у :
Основний фонд

13.
ВС43954
Шоу, Роберт.
Прибыльный маркетинг [Текст] : окупается ли ваш маркетинг? / Р. Шоу, Д. Меррик ; пер. И. Коберник. - К. : Companion Group, 2007. - 496 с. - Библиогр.: с. 468-476. - ISBN 0-273-68884-7 (англ.). - ISBN 978-966-96692-3-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Меррик, Дэвид; Коберник, И. (пер.); (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд

14.
ВА564500
Дихтль, Ервин.
Практический маркетинг [Текст] : учеб. пособие / Е. Дихтль, Х. Хершген ; пер. А. М. Макаров. - М. : Высш. шк., 1995. - 255 с.:ил. - ISBN 5-06-003221-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Хершген, Ханс; Макаров, А. М. (пер.); (пер. с нем.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

15.
ВА570087
Дихтль, Ервин.
Практический маркетинг [Текст] / Е. Дихтль, Х. Хершген ; пер. А. М. Макаров. - М. : Инфра-М : Высш.шк., 1996. - 256 с. - ISBN 5-06-003221-3. - ISBN 5-86225-237-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Хершген, Ханс; Макаров, А. М. (пер.); (пер. с нем.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

16.
ВА564899
Швальбе, Х.
Практика маркетинга для малых и средних предприятий [Текст] : пер. с нем. / Х. Швальбе. - М. : Республика, 1995. - 317 с. - ISBN 5-250-02551-X

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

17.
ВА564905

Основы менеджмента и маркетинга [Текст] : учеб. пособие для студ. экон. спец. вузов / В. Б. Зубик [и др.] ; ред. Р. С. Седегов. - Минск : Вышэйшая школа, 1995. - 382 с. - ISBN 985-06-0013-6

Рубрикатор НБУВ:
 У01 
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Зубик, В. Б.; Ильин, А. И.; Кожекин, Г. Я.; Колонтай, М. М.; Кривцов, В. Н.; Седегов, Р. С. (ред.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

18.
ВА573538
Багиев, Георгий Леонидович.
Основы маркетинговых исследований [Текст] : учеб. пособие / Г. Л. Багиев, И. А. Аренков ; Санкт-Петербургский ун-т экономики и финансов. Кафедра маркетинга. - СПб. : [б.в.], 1996. - 94 с. - ISBN 5-7310-0555-9

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Аренков, Игорь Анатольевич; Санкт-Петербургский ун-т экономики и финансов. Кафедра маркетинга

Видання зберігається у :
Основний фонд

19.
ВА576116
Литл, Джон Ф.
Основы маркетинга: Чего же хотят ваши потребители? Надежный способ это выяснить [Текст] / Д. Ф. Литл. - Ростов-на-Дону : Феникс, 1997. - 400 с. - ISBN 5-85880-407-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

20.
ВА591247

Основы маркетинга [Текст] : пер.с англ. / Ф. Котлер [и др.] ; ред. Н. В. Шульпина. - 2.изд., европ. - К. : Вильямс ; М. ; С.Пб. : [б.и.], 1999. - 1056 с.: ил. - ISBN 5-8275-0010-0. - ISBN 0-13-262254-8

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Котлер, Филип; Армстронг, Гари; Сондерс, Джон; Вонг, Вероника; Шульпина, Н. В. (ред.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського