Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (55)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У529.0-211.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
ВА648211
Эллвуд, Ян.
100 приемов эффективного брендинга [Текст] / Я. Эллвуд ; пер. с англ. С. Жильцов ; ред. пер. КаЮ. Н. Каптуревский. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 367 с. - (Серия "Маркетинг для профессионалов"). - Библиогр.: с. 351-357. - ISBN 5-97423-109-3. - ISBN 0-7494-3279-9 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Каптуревский, Ю. Н. (ред.); (ред.пер.); Жильцов, С. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
Основний фонд

2.
ВА592126
Крэнделл, Рик.
1001 способ успешного маркетинга, даже если вы ненавидите продавать [Текст] / Р. Крэнделл ; пер. с англ. К. Ткаченко. - М. : Фаир-пресс, 1999. - 494 с. - ISBN 5-8183-0082-X

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Ткаченко, К. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
ІВ206885
Etzel, Michael J..
Marketing [Text] / M. J. Etzel [та ін.]. - 12. ed. - Boston[etc.] : McGraw-Hill: Irwin, 2001. - XXII, 674, I-27 p.: ill. - (The McGraw-Hill/Irwin series in marketing). - Бібліогр.: P.N1-N23. - ISBN 0-07-366031-0

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Walker, Bruce J.; Stanton, William J.

Видання зберігається у :

4.
ІВ205516
Gregory, James R..
Marketing corporate image [Text] : the company as your number one product / J. R. Gregory ; with J. G. Wiechmann. - 2. ed. - Chicago : NTC business books, 1999. - XIII, 274 p.: fig. - ISBN 0-8442-3307-2

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Wiechmann, Jack G. (with.)

Видання зберігається у :

5.
ІВ222322
Allen, Kevin.
Động cơ ẩn giấu & Nghệ thuật tiếp thị [Text] = The hidden agenda : con đường đã được thử thách đẩ thành công / Kevin Allen ; người dịch: Huỳn Văn Thanh. - Hà Nôi : Nhà Xuất Bản Hồng Đức, 2014. - 238 tr. - Текст в'єтнам. - 1000 прим. - ISBN 978-604-86-2151-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Huỳn Văn Thanh (пер.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
ВА681408
Клэнси, Кевин Дж..
Антиинтуитивный маркетинг [Текст] / К. Д. Клэнси, П. Криг ; пер. с англ. С. Жильцов. - СПб. ; М. ; Нижний Новгород : Питер : Российская ассоциация маркетинга. Экспертный совет библиотеки РАМ, 2006. - 432 с.: рис. - (Серия "Маркетинг для профессионалов"). - ISBN 0-684-85555-0(англ.). - ISBN 5-469-00337-X
Тит. л. на англ., рус. яз.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Криг, Питер; Жильцов, С. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд

7.
ВА645429
Рэнделл, Джеффри.
Брендинг [Текст] : краткий курс / Д. Рэнделл ; пер. Р. Захарчева. - М. : Фаир-пресс, 2003. - 215 с. - (Начальная школа бизнеса). - Библиогр.: с. 212-214. - ISBN 5-8183-0646-1 (рус.). - ISBN 0-7494-32810 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Захарчева, Р. (пер.); (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

8.
ВА654189
Анхолт, Симон.
Брендинг: дорога к мировому рынку [Текст] : учеб. пособие / С. Анхолт ; пер. с англ. Ю. В. Алабина. - М. : Кудиц-Образ, 2004. - 270 с. - Библиогр.: с. 261-264. - ISBN 0-7506-5699-9. - ISBN 5-9579-0014-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Алабина, Ю. В. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

9.
ВА669904
Шрайтер, Том.
Быстрый старт от Большого Эла [Текст] / Т. Шрайтер ; пер. с англ. П. Сатановская. - М. : Фаир-Пресс, 2005. - 126 с. - (Серия "Золотой фонд MLM"). - ISBN 5-8183-0865-0 (рус.). - ISBN 1-892366-09-6 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Сатановская, П. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

10.
ВС43800
Райт, Рэй.
В2В-маркетинг: Пошаговое руководство [Текст] / Р. Райт ; пер. О. В. Теплых ; науч. ред. А. А. Виноградова. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2007. - 624 c. - Библиогр.: в конце разделов. - ISBN 0-273-94947 (англ.). - ISBN 978-966-415-000-9

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Виноградова, А. А. (науч. ред.); Теплых, О. В. (пер.); (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд

11.
ВА799226
   Федорченко, Андрій Васильович.
Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика [Текст] : монографія / А. В. Федорченко, О. В. Окунєва ; за наук. ред. д-ра екон. наук, проф. А. В. Федорченка ; Держ ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". - Київ : КНЕУ, 2015. - 229, [1] с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. [218]-229. - 300 прим. - ISBN 978-966-926-037-6

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Окунєва, Ольга Володимирівна; Федорченко, Андрій Васильович (ред.); "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана", державний вищий навчальний заклад

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

12.
ВА648203
Д'Алессандро, Дэвид Ф..
Войны брендов. 10 правил создания непобедимой торговой марки [Текст] / Д. Ф. Д'Алессандро. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 223 с. - (Серия " Деловой бестселлер"). - ISBN 5-94723-147-6. - ISBN 0-07-136293-2 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

13.
ВА580498

Галузевий маркетинг [Текст] : навч. посібник для студ. екон. спец. / А. Дем'янов [та ін.] ; Тернопільська академія народного господарства. - К. : [б.в.], 1997. - 176 с. - ISBN 5-7763-9073-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Дем'янов, Анатас; Савельєв, Євген Васильович; Штефанич, Дмитро Андрійович; Андрушків, Б. М.; Тибінь, А. М.; Тернопільська академія народного господарства

Видання зберігається у :
Основний фонд

14.
ВС38964
Холленсен, Свен.
Глобальный маркетинг [Текст] / С. Холленсен ; пер. с англ. Е. Носов, К. Юрашкевич. - Минск : ООО "Новое знание", 2004. - 832 с.: ил. - ISBN 985-475-051-5 (рус.). - ISBN 0-273-64644-3 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Носов, Е. (пер. с англ.); Юрашкевич, К. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

15.
ВА674313
Котлер, Філіп.
Десять смертних гріхів маркетингу [Текст] : ознаки і методи вирішення / Ф. Котлер ; пер. з англ. І. П. Гусак, А. Ю. Гусак ; Києво-Могилянська Бізнес-Школа. - К. : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2006. - 144 с. - (Надихаюче читання від kmbs / Києво-Могилянська Бізнес-Школа ; 1). - ISBN 966-518-358-3
Тит. арк. парал. укр. та англ. мовами

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Гусак, І. П. (пер. з англ.); Гусак, А. Ю. (пер. з англ.); Києво-Могилянська Бізнес-Школа

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
Основний фонд

16.
ВА658788
Котлер, Филип.
Десять смертных грехов маркетинга [Текст] / Ф. Котлер. - СПб. : Издательский дом "Нева", 2004. - 149 с. - (Серия "Современный бизнес"). - ISBN 5-7654-3764-8. - ISBN 0-471-65022-6 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

17.
ВА647641
Траут, Джек.
Дифференцируйся или умирай! Выживание в эпоху убийственной конкуренции [Текст] / Д. Траут, С. Ривкин ; пер. с англ. С. Жильцов. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 223 с. - (Серия "Деловой бестселлер"). - Библиогр.: с. 222-223. - ISBN 5-94723-021-6. - ISBN 0-471-35764-2 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Ривкин, Стив; Жильцов, С. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

18.
ВС40205
Уиллер, Алина.
Индивидуальность бренда. Руководство по созданию, продвижению и поддержке сильных брендов [Текст] : пер. с англ. / А. Уиллер. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2004. - 235 с.: ил. - ISBN 5-9614-0059-Х (рус.). - ISBN 0-471-21326-8 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

19.
ВА782662
Лылык, Ирина Викторовна.
Интуитивный маркетинг потребителя [Текст] : [монография] / Ирина Лылык. - Киев : УАМ, 2014. - 115 с. : рис. - (Библиотека Украинской ассоциации маркетинга). - Бібліогр.: с. 113-115. - ISBN 978-617-646-251-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

20.
ВА645076
Мори, Док.
Искусство телемаркетинга: общение по телефону для менеджера по продажам [Текст] / Д. Мори ; пер. с англ. А. Шкуратов. - Ростов н/Д. : Феникс, 2003. - 159 с. - (Серия "Бизнес-клас") (Мировой бестселлер). - ISBN 5-222-03410-0
На обл. авт. не указ.

Рубрикатор НБУВ:
 Ю953 
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Шкуратов, А. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського