Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>U=У542.120-36<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. | ІВ195484 Dörtelmann, Thomas. Marke und Markenführung. Eine institutionstheoretische Analyse [Text] / T. Dörtelmann ; Ruhr-Universität Bochum. Fak. für Wirtschaftswiss. - Bochum : [б.в.], 1997. - 161, L-10 S.: Fig. - Бібліогр.: v kinci diss.Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Ruhr-Universität Bochum. Fak. für Wirtschaftswiss.
Видання зберігається у :
|
|
|