![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.221.05$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | ВА853458![](/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=EC&P21DBN=EC&Z21ID=&Image_file_name=IMG/011279964180.jpg) Джаман, Т. В. Система неперервної підготовки вчителів початкової школи до роботи в умовах інклюзивного навчання [Текст] : монографія / Т. В. Джаман ; [наук. ред. Т. О. Дороніна]. - Рівне : О. Зень [вид.], 2021. - 331 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 251-293. - 300 прим. - ISBN 978-617-601-375-4Рубрикатор НБУВ: УДК: Тематичні рубрики:
Анотація: У монографії визначено теоретико-методологічні засади системи неперервної підготовки вчителів початкової школи до роботи в умовах інклюзивного навчання, накреслено етапи її розвитку. Створено авторську концепцію та структурно- функціональну модель системи неперервної підготовки вчителів початкової школи до роботи в умовах інклюзивного навчання. Запропоновано систему роботи щодо впровадження у практику закладів вищої освіти технології формування професійної готовності вчителів початкової школи до роботи в умовах інклюзивного навчання. Для розробників освітньої політики, науковців, викладачів і студентів закладів освіти, учителів.
Дод. точки доступу: Дороніна, Тетяна Олексіївна (наук. ред.)
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
|
|