Бази даних


- результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (17)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (8)
Пошуковий запит: (<.>U=С5*421.253$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
1.
СО25035
Ефимов, Валерий Сергеевич.
Старшеклассники Красноярска на пороге XXI века: социологический портрет [Текст] / В. С. Ефимов, Ю. В. Честнов ; Красноярский гос. ун-т. - Красноярск : КрасГУ, 2001. - 187 с.: рис. - (Серия "Современные исследования города". Научная серия). - Библиогр.: с. 179-181. - ISBN 5-7638-0285-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Честнов, Юрий Владимирович; Красноярский гос. университет

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
РА307463
Mocanu, Angela.
Probleme sociale ale autoafirmării absolvenţiilor medii generale de învăţămănt [Text] : autoref. al tezei de doctor în sociologie: 22.00.04 / A. Mocanu ; Academia de ştiinţe a Moldovei. Inst. de filosofie, sociologie şi drept. - Chişinău : [б.в.], 1999. - 18 p.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Academia de ştiinţe a Moldovei. Inst. de filosofie, sociologie şi drept

Видання зберігається у :

3.
РА388299
Ожийова, Олена Миколаївна.
Шкільне насильство: сутність, види, профілактика [Текст] : автореф. дис. ... канд. соцiол. наук : 22.00.04 / Ожийова Олена Миколаївна ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. - Х., 2012. - 20 с.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Харківський національний університет внутрішніх справ

Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
РА400889
Шульга, Вікторія Дмитрівна.
Спільний учинок як механізм соціалізації учнівської молоді [Текст] : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / Шульга Вікторія Дмитрівна ; Ін-т соц. та політ. психології НАПН України. - К., 2013. - 16 с. : рис., табл.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут соціальної та політичної психології (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

5.
РА406158
   Рассказова, Ольга Ігорівна.
Теорія та практика розвитку соціальності учнів в умовах інклюзивної освіти [Текст] : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.05 / Рассказова Ольга Ігорівна ; Держ. закл. "Луган. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка". - Луганськ, 2014. - 44 с.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
"Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", державний заклад

Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
РА430523
Чусова, Ольга Миколаївна.
Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з молодшими школярами девіантної поведінки [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Чусова Ольга Миколаївна ; Держ. ВНЗ "Донбас. держ. пед. ун-т". - Слов'янськ, 2017. - 20 с. : рис., табл.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
"Донбаський державний педагогічний університет", державний вищий навчальний заклад

Видання зберігається у :
Основний фонд

7.
СО36794

Булінг. Управлінський аспект [Текст] / [В. Кириченко та ін. ; упоряд. Н. Харченко]. - Київ : Шкільний світ, 2019. - 118 с. : іл., табл. - (Серія "Бібліотека "Шкільного світу") (Управління освітою. Бібліотека) (Директор школи. Бібліотека) (Сучасна школа України. Бібліотека) (Класний керівник. Бібліотека). - Бібліогр.: с. 76. - 700 прим. - ISBN 978-617-7644-08-7. - ISBN 978-966-451-000-1 (серія "Б-ка "Шк. світу")

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Кириченко, Валентина Іванівна; Ковганич, Галина Григорівна; Калуга-Семенкова, Леся Петрівна; Безрук, Катерина Олександрівна; Харченко, Наталія Вікторівна (упоряд.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

8.
ВА847865

Булінг та кібербулінг як соціальна проблема в Україні [Текст] : навч. посіб. / [уклад.: Н. М. Коляда та ін.] ; Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини, Ф-т соц. та психол. освіти. - Умань : Сочінський М. М. [вид.], 2020. - 152 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 146-152. - 300 прим. - ISBN 978-966-304-349-4

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Коляда, Н. М. (уклад.); Кравченко, О. О. (уклад.); Албул, І. В. (уклад.); Песоцька, Ю. Ю. (уклад.); Підвальна, Ю. В. (уклад.); Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Факультет соціальної та психологічної освіти

Видання зберігається у :

9.
ДС139912
Шульга, Вікторія Дмитрівна.
Спільний учинок як механізм соціалізації учнівської молоді [Текст] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / Шульга Вікторія Дмитрівна ; Ін-т соц. та політ. психології НАПН України. - Київ, 2013. - 257, [2] арк. : рис., табл. - Бібліогр.: арк. 177-203.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут соціальної та політичної психології (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

10.
ІВ230237
Berghauer-Olasz, Emőke.
Közösségek rejtett kapcsolatai és a kinetikus iskolarajz (KSD). A módszer és alkalmazási lehetőségei [Text] : monográfia / Berghauer-Olasz Emőke. - Beregszász : II. RF KMF ; Ungvár : RIK-U, 2022. - 298 o. : ábra, táb. - Бібліогр.: с. 175-195. - 70 прим. - ISBN 978-617-8046-63-7
Перевод заглавия: Кінетичний шкільний малюнок та приховані суспільні зв'язки. Метод та можливості використання (угор. мовою).
Переклад назви: Кінетичний шкільний малюнок та приховані суспільні зв'язки. Метод та можливості використання (угор. мовою).

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Бергхауер-Олас, Емьовке; II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola (Beregszász)

Видання зберігається у :
Основний фонд

11.
ДС151025
Ожийова, Олена Миколаївна.
Шкільне насильство: сутність, види, профілактика [Текст] : дис. ... канд. соцiол. наук : 22.00.04 / Ожийова Олена Миколаївна ; Харків. гуманітар. ун-т "Нар. укр. акад.". - Харків, 2012. - 228 арк. : рис., табл. - Бібліогр.: арк. 195-210.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Харківський гуманітарний університет "Народна українська академія" (Харків)

Видання зберігається у :
Основний фонд

12.
ДС152341
Чусова, Ольга Миколаївна.
Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з молодшими школярами девіантної поведінки [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Чусова Ольга Миколаївна ; Держ. закл. "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського", ДВНЗ "Донбас. держ. пед. ун-т". - Одеса, 2017. - 274, [6] арк. : діаграми, табл. - Бібліогр.: арк. 190-224.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського (Одеса); Донбаський державний педагогічний університет (Слов'янськ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

13.
ВС71674

Протидія булінгу у шкільному середовищі [Текст] : метод. посіб. для пед. працівників / [кол. авт.: Н. Н. Крестовська та ін. ; за заг. ред. Н. Н. Крестовської, Т. В. Прокопенко]. - Одеса : Гельветика, 2019. - 152 с. : іл. - Бібліогр.: с. 147. - ISBN 978-966-916-917-4
Авт. зазнач. у вих. відом.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Анотація: Методичний посібник «Протидія булінгу у шкільному середовищі» призначено для надання методичної допомоги закладам освіти та педагогічним працівникам в організації профілактики булінгу та протидії булінгу в освітньому середовищі. Він містить теоретичні матеріли щодо психологічних та правових аспектів булінгу, правового регулювання антибулінгової діяльності у закладах освіти та практичні інструменти педагогічного впливу та правової протидії булінгу. Посібник створено в рамках проєкту «Протидія булінгу у шкільному середовищі», який реалізується громадською організацією «Правозахисний ромський центр» у партнерстві з Координаційним центром з надання правової допомоги за підтримки українсько-канадського проєкту «Доступна та якісна правова допомога в Україні».


Дод. точки доступу:
Крестовська, Наталя Н.; Прокопенко, Тетяна В.; Шимко, В.; Щур, Н.; Бойчук, Т.; Крестовська, Н. Н. (ред.); Прокопенко, Т. В. (ред.); "Протидія булінгу у шкільному середовищі", проєкт громадської організації "Правозахисний ромський центр"; "Доступна та якісна правова допомога", україно-канадський проєкт

Видання зберігається у :
Основний фонд

14.
ДС152862
   Рассказова, Ольга Ігорівна.
Теорія і практика розвитку соціальності школярів в умовах інклюзивної освіти [Текст] : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.05 / Рассказова Ольга Ігорівна ; Комун. закл. "Харків. гуманітар.-пед. акад." Харків. облради. - Харків, 2014. - 520, [6] арк. : рис., табл. - Бібліогр.: арк. 413-470.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
"Харківська гуманітарно-педагогічна академія", комунальний заклад

Видання зберігається у :
Основний фонд

15.
ВА870284
Мельниченко, Анастасія Андріївна.
Зрозуміти (і здолати) булінг [Текст] / Настя Мельниченко ; [наук. ред. О. Западнюк]. - Харків : Віват, 2024. - 300, [2] с. : іл. - (Актуальна тема). - Бібліогр. в кінці розд. - 4100 прим. - ISBN 978-617-17-0352-0. - ISBN 978-617-690-089-4 (серія)

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Анотація: Ми звикли розглядати булінг як проблему протистояння двох сторін: «агресивного» булера і «затюканої» жертви. Але булінг — це ціла екосистема, на яку впливають не лише відносини дітей, а Й відносини дітей і батьків, батьків і вчителів, шкільні правила й норми, атмосфера школи, традиції, сучасні історичні події тощо. Тому, щоб зрозуміти природу булінгу, треба зрозуміти, як функціонує група та що є внутрішнім рушієм для учасників цькування. Авторка детально розписує причини й види булінгу, роль кожного учасника групи, а також ролі дорослих, які є модераторами соціальної взаємодії між дітьми. Як учителям працювати з учнями, що мають поведінково-емоційні розлади? Як батькам говорити з дітьми, які є булерами або зазнають булінгу? Чому і яким чином батьки та школа мають співпрацювати, щоб мінімізувати негативний вплив булінгу на життя і здоров’я дітей? Якою має стати школа, аби бути вільною від булінгу? Відповіді та покрокові інструкції – на сторінках книжки, яка назавжди змінить ваше ставлення до цієї проблеми.


Дод. точки доступу:
Западнюк, Олена А. (ред.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

16.
   UWARUNKOWANIA CZYNÓW KARALNYCH MŁODZIEŻY W ŚWIETLE TEORII NAPIĘCIA ROBERTA AGNEW. STUDIUM EMPIRYCZNE Z ZAKRESU PEDAGOGIKI RESOCJALIZACYJNEJ (2021)
17.
ДС155149
Бондаренко, Вікторія Володимирівна.
Формування соціально-комунікативної активності молодших школярів у взаємодії урочної та позаурочної діяльності [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Бондаренко Вікторія Володимирівна ; Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. - Умань, 2019. - 348 арк. : рис., табл. - Бібліогр.: арк. 196-229.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Видання зберігається у :
Основний фонд

 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського