Бази даних


- результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У521.11 я73-2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.
Р93657
Морозов, Юрий Владимирович.
Прикладной маркетинг: Паблик рилейшнз в системе маркетинга [Текст] : лекция / Ю. В. Морозов [и др] ; Московский ун-т потребительской кооперации. Кафедра маркетинга. - М. : Издательско-книготорговый центр "Маркетинг", 2001. - 27 с.: ил. - ISBN 5-94462-100-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Алексунин, Владимир Алексеевич; Горбачев, Александр Олегович; Московский университет потребительской кооперации. Кафедра маркетинга

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
ВА643957
Петропавловська, Світлана Євгенівна.
Маркетингова політика комунікацій [Текст] : курс лекцій / С. Є. Петропавловська, С. М. Подрєза ; Національний авіаційний ун-т. - К. : НАУ, 2003. - 96 с. - Бібліогр.: с. 94

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Подрєза, Сергій Михайлович; Національний авіаційний університет (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
ВА802776
Дюгованець, Олеся Михайлівна.
Маркетингові дослідження та аналіз інформації [Текст] : курс лекцій / О. М. Дюгованець ; Держ. ВНЗ "Ужгород. нац. ун-т". - Ужгород : Аутдор-Шарк, 2015. - 178 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 174-178. - 100 прим. - ISBN 978-617-4132-43-0

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
"Ужгородський національний університет", державний вищий навчальний заклад

Видання зберігається у :
Основний фонд

 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського