![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>I=Ж43142/2010/3111<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) |
Ж43142/2010/3111 | Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research. CESifo working papers [Text] / Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research. - Munich, Germany. - ISSN 1617-9595. 2010, №3111 : The impact of teacher subject knowledge on student achievement: evidence from within- teacher within- student variation / J. Metzler, L. Woessman. - Munich, Germany : [б.в.], 2010. - 24 p.: ill. - Bibliogr.: p.22-24Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Дод. точки доступу: Woessman, Ludger; Center for Economic Studies & Ifo Institute for Economic Research
| 2010 | | № 3111
|
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
|
|