РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Автореферати дисертацій (1)Наукова періодика України (7)Авторитетний файл імен осіб (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Балабаниць А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Балабаниць А.  Мерчендайзинг - основа підвищення ефективності збутової діяльності підприємства. — 1999 // Торгівля і ринок України.
2.

Балабаниць А. В. Інтегроване управління маркетинговою взаємодією: імперативи, методологія, механізми : монографія. — Донецьк, 2010
3.

Балабаниць А. В. Інтегроване управління системою маркетингової взаємодії : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04. — Донецьк, 2011
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського