РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (3)Автореферати дисертацій (1)Наукова періодика України (59)
Пошуковий запит: (<.>A=Друшляк М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Друшляк М. Г. Групи з обмеженнями на норми заданих систем підгруп : автореф. дис. ... канд. фіз.-мат. наук : 01.01.06. — К., 2012
2.

Семеніхіна О. В. Обгрунтування доцільності використання програм динамічної математики як засобів комп'ютерної візуалізації математичних знань // Фіз.-мат. освіта. - 2015. - № 3.
3.

Семеніхіна О. В. Практика використання параметричного кольору в програмах динамічної математики при розв'язуванні задач на ГМТ // Фіз.-мат. освіта. - 2015. - № 2.
4.

Семеніхіна О. Розв'язування задач шкільного курсу статистики у середовищах Gran1 і GeoGebra: порівняльний аналіз // Фіз.-мат. освіта. - 2015. - № 1.
5.

Семеніхіна О. В. Інструментарій програми Geogebra 5.0 і його використання для розв’язування задач стереометрії // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2014. - № 6.
6.

Семеніхіна О. В. Програми динамічної математики: кількісний аналіз у контексті підготовки вчителя математики // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2015. - № 4.
7.

Лукашова Т. Огляд наукової діяльності Ф. М. Лимана // Фіз.-мат. освіта. - 2013. - № 1.
8.

Семеніхіна О. В. Побудова геометричних місць точок з використанням програм динамічної математики // Фіз.-мат. освіта. - 2016. - № 1.
9.

Семеніхіна О. В. Програми динамічної математики у контексті роботи сучасного вчителя: результати педагогічного експерименту // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 22.
10.

Друшляк М. Г. Особливості вивчення теми "Комбінації геометричних тіл" // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 2.
11.

Семеніхіна О. В. Використання принципу когнітивної візуалізації в навчанні математики // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 3.
12.

Семеніхіна О. В. Використання GeoGebra Exam у професійній підготовці майбутніх учителів математики, фізики, інформатики // Фіз.-мат. освіта. - 2018. - № 1.
13.

Друшляк М. Г. Навчання майбутніх вчителів математики розв'язувати задачі теорії графів із використанням GeoGebra // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 1.
14.

Друшляк М. Г. Принципи формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики у закладах вищої освіти // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - № 1.
15.

Лиман Ф. М. Узагальнені норми груп : [монографія]. — Суми: СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2019
16.

Лиман Ф. М. Формування логічної грамотності майбутніх учителів математики як важливої складової їх професійної підготовки // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 2.
17.

Шамоня В. Г. Використання середовища Proteus для візуального моделювання роботи базових елементів інформаційної системи // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 2.
18.

Друшляк М. Г. Словник "візуальної" освіти: графічна компетентність і візуальна компетентність // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 3.
19.

Друшляк М. Г. Організація автоматизованого контролю знань з використанням Plickers // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 4.
20.

Друшляк М. Г. Словник візуальної освіти: графічна культура, візуальна культура // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 4.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського