Пошуковий запит: (<.>A=Коляда М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Коляда М. Г. Виды моделей, обучаемых в автоматизированных обучающих системах. — 2008 // Искусств. интеллект.
|
2. |
Коляда М. Г. Дидактическая составляющая моделей, обучаемых в автоматизированных обучающих системах. — 2008 // Искусств. интеллект.
|
3. |
Коляда М. Г. Формування інформаційної культури майбутніх економістів у процесі професійної підготовки : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04. — Луганськ, 2004
|
4. |
Коляда М. Г. Професійна підготовка майбутніх фахівців із захисту інформації та управління інформаційною безпекою: теоретико-методологічний аспект : монографія. — Донецьк, 2010
|
5. |
Коляда М. Г. Професійна підготовка фахівців із захисту інформації та управління інформаційною безпекою у США. — 2009 // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка.
|
6. |
Коляда М. Г. Имитационное моделирование каналов сетей с очередями пакетов защищенной информации. — 2009 // Радіоелектроніка. Інформатика. Управління.
|
7. |
Коляда М. Г. Індивідуальна траєкторія навчання майбутніх фахівців з інформаційної безпеки у концепції "золотої пропорції". — 2010 // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол.
|
8. |
Коляда М. Г. Методологія гармонії і концепція "золотої пропорції" у педагогічній психології. — 2010 // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол.
|
9. |
Коляда М. Г. Технология использования криптосистемы Эль - Гамаля с помощью пакета компьютерной алгебры "Mathematica". — 2010 // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Інф-ка, кібернетика та обчисл. техніка.
|
10. |
Коляда М. Г. Теорія і методика професійної підготовки майбутніх фахівців із захисту інформації та управління інформаційною безпекою : монографія. — К., 2013
|
11. |
Коляда М. Когнітивні методи навчання майбутніх фахівців із захисту інформації та управління інформаційною безпекою // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 1.
|
12. |
Коляда М. Дивергентне мислення як основний тип продуктивного мислення майбутніх фахівців із захисту інформації та управління інформаційною безпекою // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 1.
|
13. |
Коляда М. Г. "Золота пропорція" як кількісний вияв гармонії в самоорганізації навчання студентів // Наука і освіта. - 2010. - № 8.
|
14. |
Коляда М. Варіативна частина освітньо-професійної програми підготовки фахівців з управління інформаційною безпекою // Вища шк.. - 2009. - № 5.
|
15. |
Коляда М. Г. Методологічні підходи в концепції підготовки майбутніх фахівців із захисту інформації та управління інформаційною безпекою // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2009. - № 3.
|
16. |
Коляда М. Г. Дидактичні принципи організації навчального процесу підготовки майбутніх фахівців із захисту інформації та управління інформаційною безпекою // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 1.
|
17. |
Коляда М. Г. Педагогічне прогнозування: теоретико-методологічний аспект : монографія. — Київ: Ноулідж, Донец. від-ня, 2014
|
18. |
Коляда М. Г. Комп'ютаційна педагогіка : навч. посіб. — Донецьк: Ноулідж, Донец. від-ня, 2013
|
19. |
Коляда М. Г. Формирование информационной культуры будущих экономистов с использованием деятельностного подхода в обучении // Гуманіт. науки. - 2004. - № 2.
|
20. |
Коляда М. Г. Модель інформаційної культури майбутнього економіста // Гуманіт. науки. - 2005. - № 1.
|
| |