Пошуковий запит: (<.>A=Окландер М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Окландер М. Логистический сервис и методика расчета логистических затрат. — 1998 // Экономика Украины.
|
2. |
Окландер М. А. Контуры экономической логистики. — К.: Наук. думка, 2000
|
3. |
Окландер М. А. Концепція маркетингової діяльності органів державного управління. — 2002 // Пр. Одес. політехн. ун-ту.
|
4. |
Окландер М. А. Проблеми формування маркетингової системи країни. — К.: Наук. думка, 2002
|
5. |
Окландер М. А. Формування логістичних систем підприємств : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.06.01. — О., 2003
|
6. |
Олександер М. А. Маркетинг у секторах національної економіки : Моногр. — О.: Астропринт, 2004
|
7. |
Окландер М. А. Логістична система підприємства : Моногр. — О.: Астропринт, 2004
|
8. |
Окландер М. А. Споживча кооперація: маркетингові моделі та технології : Моногр. — О.: Астропринт, 2005
|
9. |
Окландер М. А. Логістика : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. — К.: Зовніш. торгівля, 2005 - (Академ. підруч.).
|
10. |
Окландер М. А. Логістика : підручник. — К.: Центр учб. л-ри, 2008
|
11. |
Окландер М. Маркетингові дослідження перспектив науково-технологічного розвитку України. — 2008 // Економіка України.
|
12. |
Окландер М. А. Маркетингові інновації на ринку металопластикових віконних систем : монографія. — О.: Астропринт, 2009
|
13. |
Окландер М. А. Маркетингові аспекти реформування залізничного транспорту : монографія. — О.: Астропринт, 2010
|
14. |
Окландер М. Трансформація системи поставок промислових підприємств. — 2011 // Економіка України.
|
15. |
Окландер М. ОДЕУ - лідер професійної сертифікації маркетологів в Україні // Вища шк.. - 2011. - № 4.
|
16. |
Окландер М. А. Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економіки : монографія. — О.: Астропринт, 2011
|
17. |
Окландер М. А. Маркетингова цінова політика : навч. посіб. для студ. ВНЗ. — К.: Центр учб. л-ри, 2012
|
18. |
Окландер М. А. Маркетингові технології економічного зростання : [монографія]. — О.: Астропринт, 2012
|
19. |
Окландер М. А. Сучасні трансформації культурних чинників поведінки споживача // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 10.
|
20. |
Окландер М. А. Поведінка споживача : навч. посіб. для студентів ВНЗ. — Київ: Центр учб. літ-ри, 2014. — 206, [1]: a-рис.
|
| |