РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>AT=Димитрюк Формування та функціонування мережі$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
   
Димитрюк В. М. 
Формування та функціонування мережі залізниць Буковини австро-угорського періоду: 1866 - 1918 : Моногр. / В. М. Димитрюк ; АН вищ. шк. України. — К., 2005 — (Історія освіти, науки і техніки: в шк., напрямах, іменах; Кн. 2). — Бібліогр.: с. 192-217. — укp.

Висвітлено історію створення та функціонування залізниць Буковини. Проаналізовано передісторію залізничного будівництва в Австрії на Буковині (1830 - 1850 гг.), а також будівництво та функціонування залізниць даного регіону в 1860 - 1870-х рр. Розглянуто проблеми спорудження та значення локальних (місцевих) залізниць австро-угорського періоду (1884 -1918 рр.) для народного господарства. Розкрито основні напрямки взаємозв'язку мережі залізниць Буковини з державою і банками.Освещены история создания и функционирование железных дорог Буковины. Проанализирована предистория железнодорожного строительства в Австрии на Буковине (1830 - 1850 гг.), а также строительство и функционирование железных дорог данного региона в 1860 - 1870-х гг. Рассмотрены проблемы сооружения и значение локальных (местных) железных дорог австро-венгерского периода (1884 - 1918 гг.) для народного хозяйства. Раскрыты основные направления взаимосвязей между железными дорогами Буковины с государством и банками.


   
Димитрюк В. М. 
Формування та функціонування мережі залізниць Буковини Австро-Угорського періоду: 1866 - 1918 : Автореф. дис... канд. іст. наук : 07.00.07 / В. М. Димитрюк ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004 — укp.

Встановлено цілісну картину формування та функціонування мережі залізниць Буковини австро-угорського періоду (1866 - 1918 рр.), розкрито значення цієї мережі для народного господарства та визначено основні етапи її розвитку. Охарактеризовано грунтові дороги Буковини кінця XVIII - початку XIX ст. як своєрідні попередники залізничних колій, описано проект першої дерев'яної колійної дороги як приклад боротьби за впровадження залізниць на Буковині. З'ясовано чинники спорудження першої залізничної магістралі на Буковині Львів - Чернівці, висвітлено будівництво залізниці Львів - Чернівці - Ясси, встановлено їх міжнародне значення. Проаналізовано особливості формування та функціонування локальних (місцевих) залізниць на Буковині, надано їх економічну характеристику, встановлено народногосподарське значення. Доведено, що створення мережі залізниць на Буковині означеного періоду відчутно прискорило розвиток капіталізму та народногосподарського комплексу у буковинському краї.


 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського