| Сакун Г. О. Освіта як предмет філософсько-аксіологічної рефлексії : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 / Г. О. Сакун ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. — О., 2010 — укp.Розкрито культурно-історичну динаміку процесу освіти, визначено основні вектори модернізації її ціннісно-цільових основ. Досліджено сутність комунікативної раціональності, основу якої становлять дві фундаментальні сутності - інформація та взаємозв'язок. Встановлено, що дана сфера раціональності представлена як вектор взаємодії суб'єктів освітнього процесу щодо пізнаваної проблеми, у результаті якого встановлюється розуміння. Визначено, що основним засобом вираження комунікативної раціональності є мова як ціннісно-семіотичний канал освіти, яка формує специфічне "мовне світобачення" реальності суб'єктів освітнього процесу.
|