РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Социальная ответственность будущих моряков при изучении стандартной английской фразеологии профессиональной направленности
Пошуковий запит: (<.>I=Ж29126:Філос.Псих.Пед.<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 186
Представлено документи з 1 до 20
...

Панов, С. Ф.

Социальная ответственность будущих моряков при изучении стандартной английской фразеологии профессиональной направленности


The abstract is devoted to the social responsibility of the future sailors who may work as radio operators by learning English standard phraseology of the professional direction. Speech communication is very important, but now it is automatically provided. The social responsibility of every sailor is to learn this kind of speech communication. The English teachers are in charge of raising the future sailors' social responsibility by language learning.



НАДХОДЖЕННЯ:
Социальная ответственность и проблема естественно-научных ее предпосылок

Бреусенко-Кузнецов, А. А.

Социальная ответственность и проблема естественно-научных ее предпосылок


The abstract is devoted to the study of social responsibility and its connection with the problem of its natural scientific background. It considers the social Darwinism in the historical and philosophical context. It represents ideas of the modern scientists about the natural determination of the social responsibility.



НАДХОДЖЕННЯ:
Роль смислової сфери особистості у формуванні соціальної відповідальності майбутніх інженерів

Москаленко, О. В.

Роль смислової сфери особистості у формуванні соціальної відповідальності майбутніх інженерів


The abstract considers the sense bearing area of the personality by formation of future engineers' social responsibility. The author gives practical recommendations concerning formation of social responsibility. The personality must clearly realize in front of whom he is taking his/her responsibility.



НАДХОДЖЕННЯ:
Синдром академічної прокрастинації і соціальна відповідальність у студентському віці

Бабатіна, С. І.

Синдром академічної прокрастинації і соціальна відповідальність у студентському віці


The abstract focuses on the syndrome of academic procrastination and social responsibility in student's age. The phenomenon "academic procrastination" was studied by local and foreign scientists. It gives recommendations that are aimed at the avoiding of academic procrastination and stable making of student's eagerness to study.



НАДХОДЖЕННЯ:
Соціальна відповідальність випускника технічного університету як орієнтир макрорівня національного розвитку

Мелащенко, О. М.

Соціальна відповідальність випускника технічного університету як орієнтир макрорівня національного розвитку


The abstract deals with the research in defining the rate of social responsibility of the technical university graduate. It provides a detailed explanation of the need to study a course "Social responsibility of the professional". Social responsibility of the professional is stipulated by the modern rapid changes of the outer environment and global processes of the modern society.



НАДХОДЖЕННЯ:
Соціальна відповідальність студента та культура

Ніколайчук, А. В.

Соціальна відповідальність студента та культура


The abstract considers the aspects of the student's responsibility formation as a personal culture. It describes the connection of the material culture with the technical education, gives an explanation for phenomenon "material culture". It illustrates the definition of such science as andragogy and its role by educational process.



НАДХОДЖЕННЯ:
Социальная ответственность личности как принцип социокультурного проектирования

Гуцол, С. Ю.

Социальная ответственность личности как принцип социокультурного проектирования


The abstract is devoted to the forming a social responsibility in connection with the principle of sociocultural design. It introduces the leading principles of sociocultural design. The author concluded that the process of development of the social responsibility of the person can be represented as a process of improvement of the whole system of principles of social interaction.



НАДХОДЖЕННЯ:
Соціальна відповідальність випускника технічного ВНЗ

Козловець, О. А.

Соціальна відповідальність випускника технічного ВНЗ


The abstract considers the social responsibility of the technical higher educational institutions' graduate. It describes the main aspects of social responsibility formation of the technologist's personality. It is considered that formation of socially responsible technologist is based on the bringing up of the creative and socially responsible person.



НАДХОДЖЕННЯ:
Національна культура та проблеми формування соціальної відповідальності майбутніх фахівців

Ангелов, Г. В.

Національна культура та проблеми формування соціальної відповідальності майбутніх фахівців


The abstract is devoted to the issue of the social responsibility forming under culture and education. The author gives recommendations in socially responsible use of scientific and technological achievements. It considers the differentiated work with all students aimed at the development of social responsibility.



НАДХОДЖЕННЯ:
Особливості відповідальної взаємодії між керівником та підлеглим

Калініна, О. В.

Особливості відповідальної взаємодії між керівником та підлеглим


The abstract considers the peculiarities of the responsible interaction between supervisor and employee. The employee's values must be kept by high moral principles of supervisor. The supervisor's social support, human relations and high morality by actions are decisive factors by forming of the responsible interaction between supervisor and employee.



НАДХОДЖЕННЯ:
Инженерно-техническая предметная деятельность как фактор изменения социальных ценностей

Апишева, А.

Инженерно-техническая предметная деятельность как фактор изменения социальных ценностей


The abstract deals with the description of engineering and technical object as a factor of changing of social values. The issue of crystallization of social values during transformation of the social structure is of great importance. It represents the factors that lead to the impetuous changing of the modern objective activity.



НАДХОДЖЕННЯ:
Напрями формування екологічної складової соціальної відповідальності майбутніх авіаційних інженерів

Федченко, В. О.

Напрями формування екологічної складової соціальної відповідальності майбутніх авіаційних інженерів


The abstract describes the formation directions of ecological component of social responsibility among the future aviation engineers. The author gives practical recommendations for students by offering tasks in optimization of production technologies.



НАДХОДЖЕННЯ:
Психологический потенциал социальной ответственности субъекта деятельности

Волянюк, Н. Ю.

Психологический потенциал социальной ответственности субъекта деятельности


The abstract shows a determining of the prospects for thorough studying the psychological capacities of the responsible behavior of the subject of action. It analyzes the determination and main components of social responsibility of the subject of action. In view of authors, it is not enough to have a psychological potential, the person must be capable to realize it.



НАДХОДЖЕННЯ:
Психологічні аспекти формування соціальної відповідальності майбутніх менеджерів

Мейтарчан, С. Ю.

Психологічні аспекти формування соціальної відповідальності майбутніх менеджерів


The abstract is devoted to the psychological aspects of social responsibility formation of future managers. It considers the substantial influence on taking a responsibility by the individual. The author emphasizes the importance of promoting the system of person-oriented study and positive motivation for striving to gain knowledge independently.



НАДХОДЖЕННЯ:
Плагіат як люстро вищої освіти

Сингаївська, А. М.

Плагіат як люстро вищої освіти


The abstract is devoted to the definition "plagiarism" and illustration of the widespread means of plagiarism. The article classifies the subjects of plagiarism and different ways of plagiarism. It analyses the danger that is hidden in plagiarism and the way of its stopping.



НАДХОДЖЕННЯ:
Поняття соціальної відповідальності особистості та її актуальність у сучасному суспільстві

Залеська, Р. О.

Поняття соціальної відповідальності особистості та її актуальність у сучасному суспільстві


The abstract is devoted to the deep individual's realizing of his/her social role gained in the society. It considers the definition of social responsibility and its connection with other factors. The individual's social responsibility was divided into two kinds: prospective and retrospective. The individual's inclusion in definite social relations inside the society is relevant.



НАДХОДЖЕННЯ:
Соціальна відповідальність та культура працівників бібліотек

Конюшенко, Ю. В.

Соціальна відповідальність та культура працівників бібліотек


The abstract deals with the formation of social responsibility and culture of librarian behavior under modern conditions. The culture of librarian's work forming and ethics are main components of the social responsibility. Thus, the social responsibility is connected with the worker's culture of behavior.



НАДХОДЖЕННЯ:
Лженаука як перетворена форма наукової діяльності: постановка проблеми

Казаков, М. А.

Лженаука як перетворена форма наукової діяльності: постановка проблеми


Поставлено проблему розгляду феномену лженауки через марксистське поняття перетвореної форми. Для постановки проблеми вказано загальні риси феномену імітації науки та його відмінності від науки. Виходячи з проблематики та спираючись на загальні риси обох феноменів, надано авторське визначення поняття лженауки як перетвореної форми науки. На конкретних прикладах із наукової практики (бозони Хіггса та теорія тахіонів) та псевдонаукових понять (торсіонні поля, теорія енграмів, Н-промені тощо) ілюструється відмінність наукової теорії від її перетвореної форми. Для розширення розгляду проблеми лженауки як перетвореної форми наукової діяльності автором наведено розгляд лженауки як зміни дискурсу в рамках трактування даного концепту в епістемології Мішеля Фуко. Лженаука, розглянута як перетворена форма (та як зміна дискурсу), надає можливість розгляду лженаукової діяльності як виду перетвореної людської діяльності, яка відокремлює лженауку в окремий соціальний інститут, сутність якого, імітуючи форму інституцій науки (від методології до створення цілих академій), йде врозріз із сутнісними ознаками останньої. При філософській рефлексії відносно критерію демаркації, яку із впевненістю можна вважати одним із найважливіших питань гносеології, найбільш генералізуючим визначенням феномену лженауки є його розуміння як перетвореної форми науки. Виходячи з даного визначення, можливе більш детальне сходження від абстрактного до розуміння та критичного аналізу кожної конкретної лженаукової теорії чи дисципліни із подальшою класифікацією.



НАДХОДЖЕННЯ:
Педагогічні умови формування спеціальних умінь та навичок у спортивному орієнтуванні

Вихляєв, Ю. М.

Педагогічні умови формування спеціальних умінь та навичок у спортивному орієнтуванні


Педагогічні умови формування спеціальних умінь і навичок підлітків у спортивному орієнтуванні відіграють важливу роль у забезпеченні кінцевих результатів підготовки та ефективності проведення навчального процесу у позашкільних навчальних закладах. Проведені дослідження показали, що основною педагогічною умовою є забезпечення цілісності структурних компонентів навчання, а саме: загальної, спеціальної та варіативної підготовки, що в свою чергу включають цілу низку компонентів. Творчий і ефективний хід навчального процесу передбачає тісну суб'єкт-суб'єктну взаємодію тренера та учня, індивідуально-творчий розвиток підлітків, їх інтелектуальне і фізичне вдосконалення. Результативне педагогічно-виховне втручання тренера включає управління мотивацією та визначення цілей тренування підлітків, розвиток їх здібності до прийняття самостійних рішень, упевненості у своїй успішності, виховання вольових рис характеру, патріотизму та любові до рідного краю.



НАДХОДЖЕННЯ:
Історія естетичного - логіка розвитку людської чуттєвості

Савчин, Г. В.

Історія естетичного - логіка розвитку людської чуттєвості


Виходячи із Ільєнківської тези про конкретність реалізації ідеалу в історії, зазначено, що у вигляді ідеалу завжди оформлено образ конкретної мети діяльності людства на певному ступені його інтелектуального і морального розвитку. З цієї точки зору естетична діяльність через опредмечення і розпредмечення змісту культури в процесі діяльності стає своєрідним дзеркалом, в якому людина одержує можливість споглядати свою власну сутність, цілісність своєї природи, єдність духовної і практичної основи свого існування на шляху до досконалості. Аналізуючи концепцію А. Канарського, зосереджено увагу на дослідженні взаємозв'язку суспільних відносин, котрий здобуває своє теоретичне відображення (продовження) у взаємовідношенні понять "небайдуже" і "безпосередність", суть яких розкривається через діалектику понять "мета (ціль)" і "засіб". Таким чином, на основі аналізу своєрідності прояву потреб і цілей людини розкрито зміст естетичного як безпосередності (самоцільності) чуттєвого: естетичне пов'язане з розвитком міри (ступеня) чуттєвого вираження небайдужості людини до світу. Підкреслено, що, беручи до уваги все різноманіття експериментів і практик у галузі мистецтва, пов'язаних з сенсорними особливостями людини, та теоретичний досвід з проблеми людської чуттєвості, виявляється проблемне поле - феномен синестезії. За умов соціокультурної антропологічної кризи цей феномен постає як один із можливих шляхів інтеграції різних рівнів суспільної свідомості та самосвідомості людини. Саме синестезія допомагає об'єднати всі грані сприйняття та мислення, підсилює естетичне сприймання і наділяє художні образи особливою силою впливу.



НАДХОДЖЕННЯ:
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського