РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70196<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...

Київ. держ. лінгв. ун-т.


. – К. – 2001

Проаналізовано педагогічну діяльність Соломії Крушельницької та Олександра Мишуги. Досліджено окремі особливості виховного процесу в гімназіях наприкінці ХІХ - початку ХХ ст. Розглянуто питання про тип професійної етики працівника сфери обслуговування. Висвітлено проблеми підвищення кваліфікації соціальних педагогів щодо роботи з сім'єю. Розкрито деякі аспекти розуміння свободи особистості. Описано діяльність дитячо-юнацьких товариств та об'єднань щодо організації виховної та фізичної роботи серед молоді. Викладено концептуальні засади навчання студентів вищих аграрних закладів освіти професійного вербального спілкування. Проведено експериментальну перевірку ефективності формування граматичної компетенції студентів на основі комплексного використання технічних засобів.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Євтух М. Б.

Київ. держ. лінгв. ун-т.


. – К. – 2000

Проаналізовано деякі аспекти підготовки вчителя музики у педагогічній спадщині західноукраїнських композиторів першої половини XX ст. Значну увагу приділено формуванню професійно-педагогічних умінь майбутнього вчителя, системі професійного спілкування соціального педагога, а також гуманістичним концепціям розвитку особистості у педагогічній системі Франції. Детально розглянуто культурно-освітній рух у Східній Україні, Буковині та Закарпатті у другій половині XIX ст. Окремі розділи присвячено внеску іспанських гуманістів у педагогічну теорію епохи Відродження, демократизації педагогічної освіти Німеччини у період Веймарської республіки.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Євтух М. Б.

Київ. держ. лінгв. ун-т.


. – Суми. – 1999

Розглянуто питання подолання конфліктності в педагогічній діяльності, професійної підготовки студентів в умовах університетської педагогічної освіти, підвищення кваліфікації вчителів в системі безперервної освіти, а також створення навчаючого середовища як дидактичного принципу досвіду вчителів-новаторів. Висвітлено психолого-педагогічні особливості викладання літератури в школі, умови та перспективи розвитку навчально-виховного комплексу, проблеми педагогічної майстерності вихователя в педагогічній спадщині А.С.Макаренка. Досліджено вплив українських просвітників XVIII-ХІХ ст. на розвиток російської освіти, історичні корені деяких фольклорних традицій південних слов'ян, етнопедагогічні проблеми розвитку художньо-промислової освіти в Західній Україні в кінці ХІХ - початку ХХ ст. Викладено порівняльний аналіз досвіду різних країн (США, Англії, Швеції, Канади) щодо проведення реформ у галузі освіти, основні підходи до викладання іноземної мови у зарубіжній педагогіці та ін.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Євтух М. Б.

Київ. держ. лінгв. ун-т.


. – К. – 2001

Проаналізовано психолого-педагогічні засади навчання іншомовного спілкування з точки зору свідомого та несвідомого. Досліджено шкільну систему фізичного виховання й оздоровлення молоді у вітчизняній педагогіці другої половини ХІХ - початку ХХ ст. Висвітлено вплив експериментальної педагогіки на американську школу в першій половині ХХ ст. Описано методику колективного навчання дітей у педагогічній системі Роже Кузіне. Наведено рекомендації щодо економічного і трудового виховання дітей та підлітків з малозабезпечених сімей. Розглянуто питання розуміння вчителем особистості учня в теорії та практиці музичного виховання. Відображено тенденції розвитку соціальної освіти в Україні.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Євтух М. Б.

Київ. держ. лінгв. ун-т.


. – К. – 2000

Розглянуто теоретичні, історичні та практичні аспекти розвитку сучасної освіти та науково-педагогічної думки. Висвітлено соціально-педагогічні умови адаптації студентів до навчання у вищому закладі освіти України, критерії та рівні правової вихованості старшокласників шкіл-інтернатів. Досліджено вплив історичних, філософських, психологічних чинників на формування педагогічних систем освіти ХХІ ст., проблеми підвищення ефективності вивчення іноземної мови за допомогою аудіовізуальних засобів навчання, шляхи удосконалення педагогічної культури вчителя.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Євтух М. Б.

Київ. держ. лінгв. ун-т.


. – К. – 2000

Викладено культурологічні та психолого-педагогічні аспекти побудови інтегративного теоретичного курсу з іноземної мови як другої спеціальності; деякі аспекти формування прогностичної моделі вчителя іноземної мови у системі безперервної освіти. Висвітлено нагальні проблеми сучасної вищої школи в Україні. Проаналізовано особливості формування художнього сприйняття за умов сьогодення. Досліджено соціально-педагогічні проблеми підготовки фахівців у вищій аграрній школі та проблеми підготовки фахівців із комерційної діяльності в Україні. Наведено технологічний підхід до формування самостійності у студентів перших курсів вищих технічних закладів освіти; культурологічний підхід до проблеми навчання діалогічного мовлення студентів педагогічних університетів. Вивчено виховні можливості фольклору Донбасу. Розглянуто питання структури педагогічної діяльності викладача кафедри військової підготовки цивільного вищого навчального закладу. Наведено результати експериментального дослідження ефективності методики морально-психологічного забезпечення під час проходження служби військовослужбовцями у прикордонних нарядах. Висвітлено історію становлення освіти перших українських іммігрантів на території США кінця ХІХ - початку ХХ ст. Запропоновано комплекс вправ для навчання іншомовної професійної лексики на початковому етапі немовного (економічного) вузу. Визначено історико-методо


логічні засади гуманізації навчально-виховного процесу у вищій школі.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Євтух М. Б.

Київ. держ. лінгв. ун-т.


. – К. – 2000

Наведено принцип системності організації навчальної діяльності у вищій школі. Проаналізовано розвиток художньо-образного мислення в процесі формування риторичних умінь студентів. Висвітлено психологічні передумови формування української національно-мовної ментальності. Досліджено проблеми формування соціокультурної компетентності у студентів педагогічних вузів, проблему формування високого професіоналізму під час підготовки сучасного вчителя, проблеми управління в вищій школі та шляхи їх вирішення. Викладено теоретичні засади управління навчальним процесом з іноземної мови як другої спеціальності, формування морального світогляду засобами художньої творчості. Розкрито індивідуальний підхід до виховання в системі особистісно орієнтованої педагогіки. Проаналізовано сучасний досвід формування пізнавальної активності старшокласників у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу. Охарактеризовано особливості пізнавальних процесів під час вивчення базових та спеціальних професійних дисциплін, особливості смислового сприймання інформації у процесі читання художніх творів. Наведено результати соціологічного опитування й анкетування дітей 1 - 3 класів для визначення особливостей формування у них культури навчальної діяльності. Висвітлено основні етапи становлення шкільної освіти у США, розвиток шкільної екзаменаційної системи у Великій Британії та її вплив на навчання іноземних мов у другій половині ХХ ст.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Євтух М. Б.

Київ. держ. лінгв. ун-т.


. – К. – 2000

Розглянуто ідеї музично-естетичного виховання у творчій спадщині І.Я.Франка. Висвітлено етичні концепції у філософсько-педагогічній системі Г.Ф.Гегеля, християнські засади виховання у педагогічній теорії К.Ушинського, естетичне вчення О.Лосєва. Проаналізовано використання професійних комп'ютерних пакетів у навчальному процесі вищого закладу освіти та формування моральності в учнівської молоді засобами французької народної педагогіки. Досліджено інноваційні ідеї вальдорфських педагогів у контексті розвитку гуманістично спрямованих технологій навчання. Висвітлено роботу консультативної роботи служби "телефон довіри" щодо вирішеня проблем наркоманії та алкоголізму серед молоді.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Євтух М. Б.

Київ. держ. лінгв. ун-т.


. – К. – 2000

Висвітлено особливості формування естетичного світорозуміння засобами мистецтва. Зроблено порівняльний аналіз німецької та української моделей художньої освіти у школі. Викладено педагогічні основи використання проектної методики у навчанні іноземних мов. Наведено організаційні форми читання художньої літератури у вищій мовній школі. Визначено шляхи розвитку музичної пам'яті студентів у процесі індивідуального навчання. Встановлено структурні типи й особливості обдарованих дітей. Досліджено принципи формування теоретичних засад педагогічного спілкування в історії вітчизняної педагогічної думки ХХ ст., висвітлено проблему педагогічної майстерності вчителя у спадщині М.І.Пирогова, ідеї дошкільного виховання в його творчості. Розкрито виховні можливості дитячого фольклору. Запропоновано системний підхід до формування навчально - пізнавальної активності студентів вищих аграрних навчальних закладів. Висвітлено передумови формування професійно-ділового стилю спілкування у студентів-менеджерів.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Євтух М. Б.

Київ. нац. лінгв. ун-т, Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського.


. – К. – 2006

Розглянуто інноваційні методи викладання іноземних мов у ВНЗ. Висвітлено проблему виховання толерантності у молодого покоління. Визначено соціально-педагогічні передумови виховання культури в учнів початкових класів шкіл-інтернатів. Викладено методику розвитку пізнавальних інтересів учнів середнього шкільного віку на уроках історії рідного краю. Проаналізовано вплив батьків на соціалізацію дітей з повних і неповних сімей. Розкрито теоретико-методологічні основи гендерного виховання учнів початкових шкіл.


Рассмотрены инновационные методы преподавания иностранных языков в ВУЗ. Освещена проблема воспитания толерантности у молодого поколения в педагогике. Определены социально-педагогические предпосылки воспитания культуры в учеников начальных классов школ-интернатов. Изложена методика развития познавательных интересов учеников среднего школьного возраста на уроках истории родного края. Проанализировано влияние родителей на социализацию детей с полных и неполных семей. Раскрыты теоретико-методологические основы гендерного воспитания учеников начальных школ.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Євтух М. Б.

Київ. нац. лінгв. ун-т, Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського.


. – К. – 2006

Розглянуто питання організації навчальної діяльності студентів у ВНЗ. Проаналізовано модульно-рейтингову систему оцінки успішності студентів в контексті євроінтеграції, систему тестового контролю у військових ВНЗ. Описано структуру особистісно орієнтованої комплексної педагогічної системи професійної підготовки з інформаційних технологій менеджерів-економістів. Висвітлено психолінгвістичні, дидактичні та лінгвометодичні аспекти навчання міжкультурного спілкування менеджерів.


Рассмотрены вопросы организации учебной деятельности студентов в ВУЗ. Проанализированы модульно-рейтинговая система оценки успешности студентов в контексте евроинтеграции, система тестового контроля в военных ВУЗ. Описана структура личностно ориентированной комплексной педагогической системы профессиональной подготовки по информационных технологиях менеджеров-экономистов. Освещены психолингвистические, дидактические и лингвометодические аспекты обучения межкультурного общения менеджеров.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Євтух М. Б.

Київ. нац. лінгв. ун-т, Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського.


. – К. – 2005

Розглянуто питання діагностики громадянських якостей особистості молодших школярів у практичному аспекті. Проаналізовано роль та особливості художньо-творчого виховання у загальній освіті молодших школярів. Висвітлено теоретичні основи соціально-педагогічної реабілітації вихованців інтернатних закладів, а також теоретичні аспекти виховання толерантності. Розкрито психолого-педагогічні засади підготовки фахівців з управління у соціокультурній сфері з урахуванням європейських стандартів.


Рассмотрены вопросы диагностики гражданских качеств личности младших школьников в практическом аспекте. Проанализированы роль и особенности художественно-творческого воспитания в общем образовании младших школьников. Освещены теоретические основы социально-педагогической реабилитации воспитанников интернатных заведений, а также теоретические аспекты воспитания толерантности. Раскрыты психолого-педагогические основы подготовки специалистов по управлению в социокультурной сфере с учётом европейских стандартов.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Євтух М. Б.

Київ. нац. лінгв. ун-т, Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка, Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського.


. – К. – 2006

Проаналізовано тенденції розвитку українського камерно-інструментального мистецтва 1960 - 1990 рр., особливості становлення виконавського стилю баяністів України в другій половині ХХ ст. Викладено методику формування вокально-слухових навичок учителів музики, розглянуто питання їх музично-інструментальної підготовки у контексті інтегративного підходу, розкрито аксіологічні аспекти професійної підготовки. Висвітлено основні етапи розвитку музично-естетичного виховання дітей та молоді, інтегративну природу уроків музики як основну умову формування творчої особистості вчителя та учня, інтеграційний потенціал філософії музики у фаховій підготовці музиканта-педагога.


Проанализированы тенденции развития украинского камерно-инструментального искусства 1960 - 1990 гг., особенности становления исполнительского стиля баянистов Украины во второй половине ХХ ст. Изложена методика формирования вокально-слуховых навыков учителей музыки, рассмотрены вопросы их музыкально-инструментальной подготовки в контексте интегративного подхода, раскрыты аксиологические аспекты профессиональной подготовки. Освещены основные этапы развития музыкально-эстетического воспитания детей и молодежи, интегративная природа уроков музыки как основное условие формирования творческой личности учителя и ученика, интеграционный потенциал философии музыки в профессиональной подготовке музыканта-педагога.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Євтух М. Б.

Київ. нац. лінгв. ун-т, Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського.


. – К. – 2008

Проаналізовано особливості моделі інноваційного розвитку освітнього середовища спеціалізованих шкіл. Висвітлено практичні аспекти реалізації педагогічної підтримки старшокласників інтернатних закладів як умову виховання соціальної зрілості. Розглянуто питання використання традиційних та інноваційних технологій навчання у процесі професійної підготовки педагогів. Визначено психолого-педагогічні передумови використання мультимедійних технологій у процесі формування іншомовної рецептивної граматичної компетенції. Розкрито специфіку використання паралінгвістичних компонентів у процесі вивчення іноземної мови. Висвітлено проблеми та перспективні напрями модернізації освіти в Україні за умов інтеграційних освітніх процесів.


Проанализированы особенности модели инновационного развития образовательной среды специализированных школ. Освещены практические аспекты реализации педагогической поддержки старшеклассников интернатных заведений как условие воспитания социальной зрелости. Рассмотрены вопросы использования традиционных и инновационных технологий обучения в процессе профессиональной подготовки педагогов. Определены психолого-педагогические предпосылки использования мультимедийных технологий в процессе формирования иноязычной рецептивной грамматической компетенции. Раскрыта специфика использования паралингвистических компонентов в процессе изучения иностранного языка. Освещены проблемы и перспективные направления модернизации образования в Украине в условиях интеграционных образовательных процессов.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Євтух М. Б.

Київ. нац. лінгв. ун-т, Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського.


. – К. – 2008

Розглянуто питання професійного розвитку педагогів-аграрників, організації самостійної позааудиторної роботи студентів аграрних ВНЗ у процесі навчання професійного іншомовного спілкування, підтримання мотивації студентів за умов навчання іноземних мов, застосування інноваційних технологій в організації навчального процесу під час вивчення англійської мови. Описано методику цілеспрямованого формування пізнавальної самостійності вчителя у процесі вивчення іноземної мови. Проаналізовано педагогічні умови реалізації моделі підготовки музикантів-педагогів. Визначено напрями кореляції національної вищої освіти у контексті вимог Болонського процесу.


Рассмотрены вопросы профессионального развития педагогов-аграрников, организации самостоятельной внеаудиторной работы студентов аграрных ВУЗ в процессе обучения профессионального иноязычного общения, поддержания мотивации студентов в условиях обучения иностранным языкам, применения инновационных технологий в организации учебного процесса при изучении английского языка. Описана методика целенаправленного формирования познавательной самостоятельности учителя в процессе изучения иностранного языка. Проанализированы педагогические условия реализации модели подготовки музыкантов-педагогов. Определены направления корреляции национального высшего образования в контексте требований Болонского процесса.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Євтух М. Б.

Київ. нац. лінгв. ун-т, Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського.


. – К. – 2009

Описано інтерактивну технологію розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів на уроках математики. Розглянуто питання використання краєзнавства у процесі засвоєння знань учнями загальноосвітніх навчальних закладів України у 1950 - 1960 рр., формування краєзнавчої складової курсу вітчизняної історії в системі шкільної історичної освіти України. Розкрито сутність модернізації вищої педагогічної освіти в аспекті Болонського процесу. Проаналізовано значення аудіювання в системах навчання іноземним мовам для ВНЗ. Наведено критерії відбору навчального матеріалу для формування рецептивної лексичної компетенції у студентів педагогічних ВНЗ у німецькій мові як другій іноземній після англійської. Висвітлено проблеми підготовки студентів економічних факультетів до оформлення ділових документів англійською мовою. Визначено шляхи впровадження особистісно-орієнтованого підходу у процес навчання іноземних мов.


Описана интерактивная технология развития познавательных интересов младших школьников на уроках математики. Рассмотрены вопросы использования краеведения в процессе освоения знаний учениками общеобразовательных учебных заведений Украины в 1950 - 1960 гг., формирования краеведческой составляющей курса отечественной истории в системе школьного исторического образования Украины. Раскрыта сущность модернизации высшего педагогического образования в аспекте Болонского процесса. Проанализировано значение аудиирования в системах обучения иностранным языкам для ВУЗ. Даны критерии отбора учебного материала для формирования рецептивной лексической компетенции у студентов педагогических ВУЗ в немецком языке как втором иностранном после английского. Освещены проблемы подготовки студентов экономических факультетов к оформлению деловых документов на английском языке. Определены пути внедрения личностно-ориентированного подхода в процесс обучения иностранных языков.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Євтух М. Б.

Київ. нац. лінгв. ун-т. Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського.


. – К. – 2002

Висвітлено проблеми виховання правової компетентності підлітків шкіл-інтернатів. Проаналізовано реформування внутрішньошкільної методичної підготовки вчителя як основи розвитку його педагогічних творчих здібностей. Описано особливості вивчення іноземної мови студентами-першокурсниками на етапі первинної адаптації, нову технологію формування комунікативної культури студентів. Розглянуто психолого-педагогічний аспект адаптації студентів до навчання у вищому закладі освіти. Акцентовано увагу на проблемі підготовки і підвищення кваліфікації вчителів у системі безперервної освіти, обговорено питання національного виховання в педагогічній думці країн Західної Європи та Росії на межі ХІХ - ХХ ст. Розкрито теоретичні аспекти формування готовності студентів до засвоєння нових знань. Висвітлено роль соціальних факторів у мовній освіті. Проаналізовано історичний стан розвитку освіти дорослих в Україні.


Освещены проблемы воспитания правовой компетентности подростков школ-интернатов. Проанализировано реформирование внутришкольной методической подготовки учителя, как основы развития его педагогического творчества. Описаны особенности изучения иностранного языка студентами первокурсниками на этапе первичной адаптации, новая технология формирования коммуникативной культуры студентов. Рассмотрен психолого-педагогический аспект адаптации студентов к обучению в высшем заведении. Акцентировано внимание на проблеме подготовки и повышения квалификации учителей в системе беспрерывного образования, проблеме национального воспитания в педагогической мысли стран Западной Европы и России на рубеже ХІХ - ХХ вв. Раскрыты теоретические аспекты формирования готовности студентов к освоению новых знаний. Проанализировано историческое состояние развития образования взрослых в Украине.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Євтух М. Б.

Київ. нац. лінгв. ун-т, Нац. муз. акад. України.


. – К. – 2002

Висвітлено суспільні та гуманітарні науки в контексті їх впливу на розвиток польської педагогіки. Викладено педагогічні аспекти підготовки менеджера індустрії моди. Розглянуто проблему формування змісту управлінських якостей офіцера-вихователя як соціального педагога, інформатизації вищої військової освіти для забезпечення ефективності військово-професійної підготовки офіцерських кадрів. Наведено загальну характеристику управлінської діяльності сучасної школи як цілісної системи. Проаналізовано вплив змісту навчального матеріалу на поетапне формування активності студентів, соціально-психологічних чинників на ефективність соціально-педагогічної діяльності та на формування особистості підлітків та старшокласників. Описано особливості естетичного розвитку дитини за умов сьогодення, а також принципи організації навчально-виховного процесу для розвитку обдарованих дітей.


Освещены общественные и гуманитарные науки в контексте их влияния на развитие польской педагогики. Изложены педагогические аспекты подготовки менеджера индустрии моды. Рассмотрена проблема формирования содержания управленческих качеств офицера-воспитателя как социального педагога, информатизации высшего военного образования для обеспечения эффективности военно-профессиональной подготовки офицерских кадров. Приведена общая характеристика управленческой деятельности современной школы как целостной системы. Проанализировано влияние содержания учебного материала на поэтапное формирование активности студентов, социально-психологических факторов на эффективность социально-педагогической деятельности, а также на формирование личности подростков и старшеклассников. Описаны особенности эстетического развития ребенка на современном этапе, а также принципы организации учебно-воспитательного процесса для развития одаренных детей.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Євтух М. Б.

Київ. нац. лінгв. ун-т.


. – К. – 2004

Висвітлено структуру, особливості та етапи профадаптації молодого викладача іноземної мови. Описано особистісно орієнтовану систему навчання основ інформаційних технологій у процесі підготовки майбутніх вчителів іноземних мов. Проаналізовано організацію дистанційного навчання з інформаційних технологій у процесі самостійної роботи майбутніх менеджерів-економістів. Розглянуто питання військово-патріотичного виховання у Збройних силах України.


Освещены структура, особенности и этапы профадаптации молодого преподавателя иностранного языка. Описана личностно ориентированная система обучения основ информационных технологий в процессе подготовки будущих учителей иностранных языков. Проанализирована организация дистанционного обучения по информационным технологиям в процессе самостоятельной работы будущих менеджеров-экономистов. Рассмотрены вопросы военно-патриотического воспитания в Вооруженных силах Украины.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Євтух М. Б.

Київ. нац. лінгв. ун-т. Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського.


. – К. – 2001

Наведено результати досліджень проблем розвитку сучасної освіти та науково-педагогічної думки у теоретичному, історичному та практичному аспекті. Проаналізовано роль педагогічного спілкування у формуванні особистості старшокласника. Запропоновано системний підхід до організації навчання української мови. Висвітлено роль мовного навчання у формуванні культурних цінностей сучасного студентства. Охарактеризовано сучасну модель загальноосвітнього навчального закладу за умов особистісно орієнтованої освіти. Досліджено окремі аспекти розвитку культурологічної освіти у вищих навчальних закладах України першої половини ХІХ - першої половини ХХ ст. Описано історичні передумови становлення та розвитку музичного мистецтва в Західній Україні.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Євтух М. Б.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського