Ін-т педагогіки АПН України. . – К.: Пед. думка. – 2003
Розглянуто загальні питання теорії сучасного підручника, його особливості у галузях природничо-математичних дисциплін і технологій за комп'ютерної підтримки викладання математики, одержання та опрацювання комп'ютерних зображень. Розкрито педагогічні аспекти створення і використання електронних засобів навчання, структурні особливості навчального посібника-задачника з механіки для студентів вузів. Проаналізовано роль системи зразків виконання базових алгоритмів та задач у реалізації дидактичних функцій підручника з математики, змісту матеріалу навчальних посібників у мотивації навчання математики, особливості їх створення. Висвітлено проблеми шкільного підручника з гуманітарних дисциплін, перспективи використання інформаційних технологій у процесі створення електронного підручника з іспанської мови, формування та удосконалення підручників географії, психологічний аспект концепції шкільного підручника історії, змістові аспекти розробки методичного забезпечення курсу "Нові інформаційні технології у початковій школі".
Рассмотрены общие вопросы теории современного учебника, его особенности в отраслях природоведческо-математических дисциплин и технологий, при компьютерной поддержке преподавания математики, получения и обработки компьютерных изображений. Раскрыты педагогические аспекты создания и использования электронных средств обучения, структурные особенности учебного пособия-задачника по механике для студентов вузов. Проанализированы роль системы образцов выполнения базовых алгоритмов и задач в реализации дидактических функций учебника по математике, содержания материала учебных пособий в мотивации обучения математики, особенности их создания. Освещены проблемы школьного учебника по гуманитарным дисциплинам, перспективы использования информационных технологий в процессе создания электронного учебника по испанскому языку, формирование и усовершенствование учебников географии, психологический аспект концепции школьного учебника истории, содержательные аспекты разработки методического обеспечения курса "Новые информационные технологии в начальной школе". |