Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. . – К. – 2005
Висвітлено феномен духовних територій в українській періодиці кінця ХІХ - початку ХХ ст. Проаналізовано розмежування образу та образності у комерційній друкованій рекламі. Розглянуто питання раціоналістичного освоєння певних політичних конструкцій Макіавелі щодо побутових ситуацій епохи Відродження, розкрито основи сюжетної побудови комедії "Мандрогора", новаторство драматурга в організації дії, визначено динаміку поєднання людських характерів. Вивчено взаємовплив української та польської культур у провідному польському літературному тижневику "Wiadomosci literackie", а також чинники впливу на даний процес в 1920 - 1930 рр.
Освещен феномен духовных территорий в украинской периодике конца ХІХ - начала ХХ ст. Проанализировано размежевание образа и образности в коммерческой печатной рекламе. Рассмотрены вопросы рационалистического освоения определенных политических конструкций Маккиавели относительно бытовых ситуаций эпохи Возрождения, раскрыты основы сюжетного построения комедии "Мандрогора", новаторство драматурга в организации действия, определена динамика совмещения человеческих характеров. Изучены взаимовлияние украинской и польской культур в ведущем польском литературном еженедельнике "Wiadomosci literackie", а также факторы влияния на данный процесс в 1920 - 1930 гг. |