РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72083<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 192
Представлено документи з 1 до 20
...

Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України.


. – К.: Вид-во П/П "ЕКМО". – 2004

Висвітлено проблеми підвищення кваліфікації фахівців податкової служби за сучасних соціально-економічних умов, аспекти перепідготовки сучасних спеціалістів. Розглянуто питання практичної підготовки майбутнього вчителя початкових класів за умов ступеневої освіти. Проаналізовано формування професійно-значущих якостей майбутніх менеджерів у процесі професійної підготовки, основні етапи розвитку систем профорієнтаційної роботи з учнівською молоддю (1920-ті рр. - початок ХХІ ст.). Визначено основні дефініції туризму в історичному розвитку, перспективи післядипломної підготовки вчителів у галузі мистецької освіти. Розкрито теоретико-педагогічні засади формування мотивів до занять фізичною культурою в учнів початкових класів. Висвітлено особливості впровадження лекційно-практичної технології навчання у ліцеї. Описано сучасні інформаційні технології в освіті дорослих, особливості професійного навчання дорослих безробітних в професійних навчальних закладах. Розглянуто проблеми формування духовних засад особистості в діяльності соціального педагога навчального закладу, питання формування міжособистісної толерантності підлітків та юнаків як напрям діяльності психологічної служби навчального закладу.


Освещены проблемы повышения квалификации специалистов налоговой службы в современных социально-экономических условиях, аспекты переподготовки современных специалистов. Рассмотрены вопросы практической подготовки будущего учителя начальных классов в условиях ступенчатого образования. Проанализированы формирование профессионально-значимых качеств будущих менеджеров в процессе профессиональной подготовки, основные этапы развития систем профориентационной работы с ученической молодежью (1920-е гг. - начало ХХІ ст.). Определены основные дефиниции туризма в историческом развитии, перспективы последипломной подготовки учителей в области художественного образования. Раскрыты теоретико-педагогические основы формирования мотивов к занятиям физической культурой в учеников начальных классов. Освещены особенности внедрения лекционно-практической технологии обучения в лицее. Описаны современные информационные технологии в образовании взрослых, особенности профессионального обучения взрослых безработных в профессиональных учебных заведениях. Рассмотрены проблемы формирования духовных основ личности в деятельности социального педагога учебного заведения, вопросы формирования межличностной толерантности подростков и юношей как направление деятельности психологической службы учебного заведения.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Сисоєва С.

Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України.


. – К.: Вид-во "Наук. світ". – 2002

Проаналізовано вплив інноваційних технологій на розвиток педагогічної майстерності вчителя. Висвітлено роль ігрової методики у педагогічній підготовці майбутніх учителів. Описано особливості організації занять з іноземної мови на нефілологічних факультетах у вищих закладах освіти. Розкрито засади організації процесу педагогічної освіти у вищих технічних закладах Польщі, сучасні засади професійної орієнтації школярів. Розглянуто психологічні передумови розвитку творчої особистості у позашкільній діяльності.


Проанализировано влияние инновационных технологий на развитие педагогического мастерства учителя. Освещена роль игровой методики в педагогической подготовке будущих учителей. Описаны особенности организации занятий по иностранному языку на нефилологических факультетах в высших учебных заведениях. Раскрыты основы организации процесса педагогического образования в высших технических учебных заведениях Польши, современные основы профессиональной ориентации школьников. Рассмотрены психологические предпосылки развития творческой личности во внешкольной деятельности.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Сисоєва С.

Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України.


. – К.: Вид-во "Наук. світ". – 2002

Висвітлено проблему гуманітаризації математичної освіти. Проаналізовано систему профорієнтації як чинник управління неперервною професійною освітою. Розглянуто дидактичні системи професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації робітників в Україні. Описано особливості розвитку в учнівської молоді мотивації до творчості. Викладено теоретичні підходи до проблеми розвитку технічного мислення у дітей.


Освещена проблема гуманитаризации математического образования. Проанализирована система профориентации как фактор управления непрерывным профессиональным образованием. Рассмотрены дидактические системы профессиональной подготовки, переподготовки и повышения квалификации работников в Украине. Описаны особенности развития в ученической молодежи мотивации к творчеству. Изложены теоретические подходы к проблеме развития технического мышления у детей.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Сисоєва С.

Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України.


. – К.: Вид-во П/П "ЕКМО". – 2003

Розглянуто модель фахівця в контексті інформаційного суспільства. Проаналізовано формування культури спілкування майбутнього спеціаліста, екологічної свідомості сучасних школярів засобами візуальних мистецтв. Розкрито вплив мистецтва на розвиток творчого потенціалу особистості. Висвітлено перспективи розвитку професійних умінь вчителя образотворчого мистецтва, формування професійних умінь учителів початкових класів засобами взаємодії видів мистецтва. Значну увагу приділено проблемам психології. Описано принцип творчої самодіяльності як особистісно центровану технологію професійної підготовки майбутніх психологів, формування професійної позиції майбутніх інженерів-педагогів.


Рассмотрена модель специалиста в контексте информационного общества. Проанализированы формирование культуры общения будущего специалиста, экологического сознания современных школьников средствами визуальных искусств. Изучено влияние искусства на развитие творческого потенциала личности. Освещены перспективы развития профессиональных умений учителя изобразительного искусства, формирование профессиональных умений учителей начальных классов средствами взаимодействия видов искусства. Значительное внимание уделено проблемам психологии. Описаны принцип творческой самодеятельности как личностно центрированная технология профессиональной подготовки будущих психологов, формирование профессиональной позиции будущих инженеров-педагогов в процессе профессиональной подготовки.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Сисоєва С.

Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України.


. – К.: Вид-во "ЕКМО". – 2007

Показано роль православних освітніх товариств у розвитку духовних цінностей українського народу (кінець XVI - початок XVII ст.). Наведено трансферно-інверсійну модель оптимізації індивідуальних навчальних стилів студентів ВНЗ. Здійснено моделювання процесу професійної підготовки майбутнього соціального педагога в контексті його особистісного розвитку. Проаналізовано досвід зарубіжних країн з питань реструктуризації вищої освіти. Розглянуто особливості формування екологічної компетентності у студентів-екологів.


Показана роль православних образовательных обществ в развитии духовных ценностей украинского народа (конец XVI - начало XVII вв.). Приведена трансферно-инверсионная модель оптимизации индивидуальных учебных стилей студентов высших учебных заведений. Осуществлено моделирование процесса профессиональной подготовки будущего социального педагога в контексте его личного развития. Проанализирован опыт зарубежных стран по реструктуризации высшего образования. Рассмотрены особенности формирования экологической компетентности у студентов-экологов.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Сисоєва С.

Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України.


. – К.: Вид-во П/П "ЕКМО". – 2005

Розглянуто рефлексію як механізм удосконалення виконавської майстерності музиканта-інструменталіста. Наведено особистісно-орієнтований підхід і модель світу інформаційного аналітика, сучасні вимоги до підготовки фахівця економічного фаху. Розкрито психологічні аспекти методу проектів на заняттях української мови, професійного розвитку безробітних за умов ринку. Виконано історико-педагогічний аналіз використання інформаційних технологій у підготовці фахівців фінансово-економічного профілю, описано методи системної сімейної психотерапії в соціально-психологічних тренінгах.


Рассмотрена рефлексия как механизм усовершенствования музыкального мастерства музыканта-инструменталиста. Приведены личностно-ориентированный подход и модель мира информационного аналитика, современные требования к подготовке специалиста экономического профиля. Раскрыты психологические аспекты метода проектов на занятиях по украинскому языку, профессионального развития безработных в условиях рынка. Выполнен историко-педагогический анализ использования информационных технологий в подготовке специалистов финансово-экономического профиля, описаны методы системной семейной психотерапии в социально-психологических тренингах.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Сисоєва С.

Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України.


. – К.: Вид-во "Міленіум". – 2006

Проаналізовано особистісний розвиток соціальних педагогів як чинник професійного становлення, специфіку професійної діяльності соціальних працівників. Висвітлено досвід організації студентського самоврядування у педагогічних ВНЗ. Описано кредитно-модульну технологію навчання іноземних мов. Розглянуто питання розвитку творчої активності вчителів музики в системі підвищення кваліфікації, професійної спрямованості в учнів ПТУ.


Проанализированы личностное развитие социальных педагогов как фактор профессионального становления, специфика профессиональной деятельности социальных работников. Освещен опыт организации студенческого самоуправления в педагогических ВУЗ. Описана кредитно-модульная технология обучения иностранным языкам. Рассмотрены вопросы развития творческой активности учителей музыки в системе повышения квалификации, профессиональной направленности в учеников ПТУ.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Сисоєва С.

Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України.


. – К.: Вид-во "ЕКМО". – 2007

Висвітлено особливості полікультурної освіти вчителів в університетах США, а також педагогічні ідеї М.Грундтвіга в неформальній освіті дорослих у Швеції. Розглянуто освіту даної категорії населення як складову неперервної освіти. Наведено перспективи розвитку приватної вищої освіти в Україні. Викладено проблему самоосвіти та самовиховання майбутніх фахівців у педагогічній теорії. Розкрито суть понять професійної етики та деонтологічної культури медичного працівника. Запропоновано методику створення навчальних модульних програм для майбутніх учителів фізичної культури.


Освещены особенности поликультурного образования учителей в университетах США, а также педагогические идеи М.Грундвига в неформальном образовании взрослого населения в Швеции. Рассмотрено образование данной категории населения как слагаемая непрерывного образования. Приведены перспективы развития частного высшего образования в Украине. Изложена проблема самообразования и самовоспитания будущих специалистов в педагогической теории. Раскрыта сущность понятий профессиональной этики и деонтологической культуры медицинского работника. Предложена методика создания учебных модульных программ для будущих учителей физической культуры.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Сисоєва С.

Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України.


. – К.: Вид-во П/П "ЕКМО". – 2005

Проаналізовано роль навчального тренінгу в розвитку і удосконаленні фахової компетенції учнів, психологічні передумови і особливості розвитку професійної психологічної культури вчителів трудового навчання. Описано систему професійної підготовки з інформаційних технологій менеджерів-економістів. Висвітлено гендерні аспекти кар'єрного зростання. Визначено чинники підвищення активності безробітних громадян на ринку праці, шляхи удосконалення професійної реабілітації інвалідів. Розглянуто питання формування умінь як пріоритетну компоненту навчально-виховного процесу ВНЗ.


Проанализированы роль учебного тренинга в развитии и усовершенствовании профессиональной компетенции учеников, психологические предпосылки и особенности развития профессиональной психологической культуры учителей трудового обучения. Освещена система профессиональной подготовки по информационным технологиям менеджеров-экономистов. Раскрыты гендерные аспекты карьерного роста. Определены факторы повышения активности безработных граждан на рынке труда, пути усовершенствования профессиональной реабилитации инвалидов. Рассмотрен вопрос о формировании умений как приоритетный компонент учебно-воспитательного процесса ВУЗ.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Сисоєва С.

Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України.


. – К.: Вид-во П/П "ЕКМО". – 2006

Викладено методику створення автоматизованої навчальної системи з української мови. Розглянуто питання реалізації проектної методики навчання англійської мови для професійного спілкування в освітньому інформаційно-комунікаційному середовищі. Проаналізовано досвід викладання математики за умов кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Висвітлено теоретичні передумови диференційованого навчання аудіювання з використанням комп'ютера, створення комп'ютерної програми для навчання іншомовного письма. Наведено методичні рекомендації щодо розробки дистанційних курсів для навчання академічного письма студентів-заочників мовних спеціальностей.


Изложена методика создания автоматизированной учебной системы по украинскому языку. Рассмотрены вопросы реализации проектной методики обучения английскому языку для профессионального общения в образовательной информационной среде. Проанализирован опыт преподавания математики в условиях кредитно-модульной системы организации учебного процесса. Освещены теоретические предпосылки дифференцированного обучения аудиированию с использованием компьютера, создания компьютерной программы для обучения иноязычному письму. Приведены методические рекомендации относительно разработки дистанционных курсов для обучения академическому письму студентов-заочников языковых специальностей.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Сисоєва С.

Ін-т пед. і психології проф. освіти АПН України.


. – К.: Вид.-во "ІНТЕРТЕХНОДРУК". – 2007

Проаналізовано особливості індивідуальних навчальних стилів студентів ВНЗ. Висвітлено проблему підготовки вчителів до роботи з розвитку в школярів творчих здібностей. Розглянуто питання оптимізації педагогічної взаємодії у контексті формування ораторської майстерності, реалізації особистісно-орієнтованого підходу до розробки інформаційних технологій навчання. Визначено продуктивність кредитно-модульної системи навчання.


Проанализированы особенности индивидуальных учебных стилей студентов ВУЗ. Освещена проблема подготовки учителей к работе по развитию в школьников творческих способностей. Рассмотрены вопросы оптимизации педагогического взаимодействия в контексте формирования ораторского мастерства, реализации личностно-ориентированного подхода к разработке информационных технологий обучения. Определена продуктивность кредитно-модульной системы обучения.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Сисоєва С.

. – К.: Вид-во "Міленіум". – 2006

Висвітлено проблеми дистанційної підготовки фахівців в системі неперервної освіти, психолого-педагогічні аспекти формування професійної компетентності інженерів. Розглянуто питання професійної підготовки учнів у ПТУ, розвитку професійної освіти в Західній Європі. Проаналізовано зарубіжний досвід професійної підготовки соціальних працівників.


Освещены проблемы дистанционной подготовки специалистов в системе непрерывного образования, психолого-педагогические аспекты формирования профессиональной компетентности инженеров. Рассмотрены вопросы профессиональной подготовки учеников в ПТУ, развития профессионального образования в Западной Европе. Проанализирован зарубежный опыт профессиональной подготовки социальных работников.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Сисоєва С.

Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України.


. – К.: Вид-во "ЕКМО". – 2007

Проаналізовано діяльність позашкільних еколого-натуралістичних закладів за умов реформування освіти в Україні, самостійну роботу студентів у контексті ціложиттєвої освіти. Висвітлено перспективи впровадження двохступеневої системи неперервної професійної освіти. Описано інформаційні технології у даній освіті в психолого-педагогічному аспекті. Викладено компетентнісний підхід у формуванні професійної культури у студентів технічних ВНЗ. Розглянуто питання моделювання процесу формування професійної компетентності кваліфікованих робітників.


Проанализированы деятельность внешкольных эколого-натуралистических заведений в условиях реформирования образования в Украине, самостоятельная работа студентов в контексте целожизненного образования. Освещены перспективы внедрения двухступенчатой системы непрерывного профессионального образования. Описаны информационные технологии в данном образовании в психолого-педагогическом аспекте. Изложен компетентностный подход в формировании профессиональной культуры у студентов технических ВУЗ. Рассмотрены вопросы моделирования процесса формирования профессиональной компетентности квалифицированных рабочих.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Сисоєва С.

Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України.


. – К.: Вид-во "ЕКМО". – 2006

Проаналізовано модель особистісного розвитку соціальних педагогів. Розглянуто питання щодо удосконалення підготовки студентів педагогічних коледжів до науково-дослідної роботи. Висвітлено проблеми виховання учнів професійно-технічних навчальних закладів, завдання професійної підготовки фахівців економічного профілю в Україні в контексті Болонського процесу. Визначено вплив інноваційної педагогічної діяльності на самооцінку вчителів, духовні цінності як регулятор поведінки особистості в екстремальних ситуаціях.


Проанализирована модель личностного развития социальных педагогов. Рассмотрен вопрос об усовершенствовании подготовки студентов педагогических колледжей к научно-исследовательской работе. Освещены проблемы воспитания учеников профессионально-технических учебных заведений, задания профессиональной подготовки специалистов экономического профиля в Украине в контексте Болонского процесса. Определены влияние инновационной педагогической деятельности на самооценку учителей, духовные ценности как регулятор поведения личности в экстремальных ситуациях.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Сисоєва С.

Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України.


. – К.: ЕКМО. – 2008

Визначено готовність педагогів до організації особистісно орієнтованого навчання учнів. Розглянуто проблеми підготовки педагогів професійно-технічних навчальних закладів України, фізичного виховання студентів у технічних ВНЗ. Розкрито теоретичні засади формування змісту магістерської підготовки менеджерів освіти, організації самостійної роботи студентів економічних ВНЗ. Проаналізовано навчально-методичну базу застосування інформаційних технологій у професійній підготовці економістів. Описано евристичні технології підготовки керівників до управлінської діяльності.


Определена готовность педагогов к организации личностно ориентированного обучения учеников. Рассмотрены проблемы подготовки педагогов профессионально-технических учебных заведений Украины, физического воспитания студентов в технических ВУЗ. Раскрыты теоретические основы формирования содержания магистерской подготовки менеджеров образования, организации самостоятельной работы студентов экономических ВУЗ. Проанализирована учебно-методическая база применения информационных технологий в профессиональной подготовке экономистов. Описаны эвристические технологии подготовки руководителей к управленческой деятельности.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Сисоєва С.

Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України.


. – К.: ЕКМО. – 2008

Описано блоково-модульну систему навчання у позашкільній педагогіці. Проаналізовано роль мистецтва в музично-естетичному вихованні молодших школярів, моральних цінностей у розвитку та становленні особистості вчителя ВНЗ. Висвітлено проблеми формування національно-культурного самоусвідомлення у студентів. Розкрито зміст розвиваючого навчання як головного чинника інструментально-виконавської діяльності учителів музики у ВНЗ, теоретичні та методичні засади професійної підготовки вчителя музики в педагогічних ВНЗ. Розглянуто питання формування емоційно-ціннісного ставлення до управлінської діяльності менеджерів освіти.


Описана блочно-модульная система обучения во внешкольной педагогике. Проанализированы роль искусства в музыкально-эстетическом воспитании младших школьников, моральных ценностей в развитии и становлении личности учителя ВУЗ. Освещены проблемы формирования национально-культурного самоосознания у студентов. Раскрыты содержание развивающего обучения как главного фактора инструментально-исполнительской деятельности учителей музыки в ВУЗ, теоретические и методические основы профессиональной подготовки учителя музыки в педагогических ВУЗ. Рассмотрены вопросы формирования эмоционально-ценностного отношения к управленческой деятельности менеджеров образования.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Сисоєва С.

Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України.


. – К.: ЕКМО. – 2008

Розглянуто питання організації практичної підготовки у ВНЗ фахівців фізичного виховання дітей дошкільного віку, створення безпечних умов оздоровлення та відпочинку дітей і підлітків у позашкільних закладах освіти. Обгрунтовано технології формування толерантних відносин між викладачами та студентами у ВНЗ. Проаналізовано основні напрями розвитку економічної освіти в Київському національному економічному університеті ім. В.Гетьмана, самостійну позааудиторну роботу менеджерів-економістів у процесі професійної підготовки з інформаційних технологій. Наведено вимоги до професійного розвитку сучасного керівника ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації.


Рассмотрены вопросы организации практической подготовки в ВУЗ специалистов физического воспитания детей дошкольного возраста, создания безопасных условий оздоровления и отдыха детей и подростков во внешкольных учебных заведениях. Обоснованы технологии формирования толерантных отношений между преподавателями и студентами в ВУЗ. Проанализированы основные направления развития экономического образования в Киевском национальном экономическом университете им. В.Гетьмана, самостоятельная внеаудиторная работа менеджеров-экономистов в процессе профессиональной подготовки по информационным технологиям. Приведены требования к профессиональному развитию современного руководителя ВУЗ І - ІІ уровней аккредитации.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Сисоєва С.

Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України.


. – К.: ЕКМО. – 2008

Розглянуто питання використання дистанційного навчання (ДН) для підвищення педагогічної майстерності. Висвітлено психолого-педагогічні особливості ДН іноземних мов студентів-економістів. Описано сучасні моделі використання інформаційних технологій у процесі професійної підготовки фахівців, комп'ютерні технології в організації навчання учителів аудіювання англійського мовлення, методику використання системи комп'ютерних вправ у процесі реферування англомовних текстів. Проаналізовано проблему впровадження електронних засобів навчання у ВНЗ. Наведено рекомендації щодо розробки електронних навчально-методичних матеріалів для ДН франкомовним діловим писемним спілкуванням документознавцями з використанням дистанційних технологій.


Рассмотрены вопросы использования дистанционного обучения (ДО) для повышения педагогического мастерства. Освещены психолого-педагогические особенности ДО иностранных языков студентов-экономистов. Описаны современные модели использования информационных технологий в процессе профессиональной подготовки специалистов, компьютерные технологии в организации обучения учителей аудиированию английской речи, методика использования системы компьютерных упражнений в процессе реферирования англоязычных текстов. Проанализирована проблема внедрения электронных средств обучения в ВУЗ. Даны рекомендации к разработке электронных учебно-методических материалов для ДО франкоязычным деловым письменным общением документоведами с использованием дистанционных технологий.



НАДХОДЖЕННЯ:
Формування морально-правової компетентності у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця юридичного профілю

Головний редактор:

Сисоєва С.

Всяка, Х. А.

Формування морально-правової компетентності у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця юридичного профілю


Розкрито зміст різних видів компетентностей, подано перелік ключових компетентностей, їх структуру й особливості формування у процесі професійної підготовки фахівців за умов магістратури. Відзначено, що зміст такої підготовки базується на гуманістичних засадах щодо завдань професійної діяльності, бажаних якостей особистості, творчої активної діяльності в межах відведених видів компетентності. Сукупність таких уявлень складає концептуальну модель професійної підготовки майбутнього фахівця. Уточнено сутність понять «правова культура особистості», «морально-правова компетентність». Визначено зміст морально-правової культури особистості та механізм формування морально-правової компетентності майбутнього фахівця. Аргументовано, що впливаючи на мораль, право сприяє її вкоріненню у суспільстві, а під впливом моралі підвищується авторитет права та зростає його значення як соціального регулятора. За таких умов взаємодія права та моралі створюють погодженість інтересів окремих осіб з інтересами суспільства в цілому.


Раскрыто содержание различных видов компетентностей, перечислены ключевые компетенции, описаны их структура и особенности формирования в процессе профессиональной подготовки специалистов в условиях магистратуры. Отмечено, что содержание такой подготовки базируется на гуманистических принципах относительно задач профессиональной деятельности, желаемых качеств личности, творческой активной деятельности в пределах отведенных видов компетентности. Совокупность таких представлений составляет концептуальную модель профессиональной подготовки будущего специалиста. Уточнена сущность понятий «правовая культура личности», «морально-правовая компетентность». Определено содержание нравственно-правовой культуры личности и механизм формирования морально-правовой компетентности будущего специалиста. Аргументировано, что воздействуя на мораль, право способствует ее укоренению в обществе, а под влиянием морали повышается авторитет права и возрастает его значение как социального регулятора. При таких условиях взаимодействие права и морали создают согласованность интересов отдельных лиц с интересами общества в целом.


Discloses the content of various kinds of competencies listed core competencies, their structure and features of the formation process of professional training in the conditions of the Judiciary. Noted that the content of the training is based on humanistic principles to the tasks of professional activities, the desired qualities of the person, the active creative activity within their designated competencies. The set of such representations is a conceptual model of training future specialists. Refined essence of the concepts of " legal culture of personality", "moral and legal competence". The content of the moral and legal culture of the individual and the mechanism of formation of moral and legal competence of the future specialist. Argued that acting on morals, law contributes to its rooting in society, and under the influence of moral rights and increased authority increases its value as a social regulator. Under these conditions, the interaction of law and morality create consistency of individual interests with the interests of society as a whole.



НАДХОДЖЕННЯ:
До проблеми розвитку педагогічної творчості вихователя дошкільного навчального закладу

Гаврилюк, С. М.

До проблеми розвитку педагогічної творчості вихователя дошкільного навчального закладу


Розкрито значення дошкільного дитинства як сензитивного періоду у формуванні творчої особистості. Зосереджено увагу на необхідності спеціальної підтримки дитини, психолого-педагогічного супроводу, цілеспрямованого педагогічного керівництва творчою діяльністю з боку дорослих, створення педагогічних умов розвитку творчості дітей у ранньому дошкільному віці. Визначено організаційно-педагогічні умови розвитку творчості дітей раннього дошкільного віку. Розглянуто умови набуття дитиною сенсорного досвіду як основи творчості; врахування індивідуальних і вікових особливостей розвитку дитини; розвитку у дитини почуття гумору як основи творчості; наявності конструктивної взаємодії педагогів дошкільних навчальних закладів із сім’ями вихованців. Обумовлено, що проведення різноманітних форм творчої діяльності, в якій рівною мірою задіяні сили не лише вихованців, педагогів, а й батьків, дає відчуття значущості своєї праці кожній дитині, доповнює і посилює педагогічний вплив на вихованців. Зроблено висновок, що творчо обдарована дитина потребує педагога, готового побачити в ній творчу особистість, повірити у її талант, створити педагогічні умови для розвитку її творчих здібностей, подарувати їй щасливе дитинство та радість творчості.


Раскрыто значение дошкольного детства как сензитивного периода в формировании личности. Сосредоточено внимание на необходимости специальной поддержки ребенка, психолого-педагогического сопровождения, целенаправленного педагогического руководства творческой деятельностью со стороны взрослых, создании педагогических условий развития творчества детей в раннем дошкольном возрасте. Определены организационно-педагогические условия развития творчества детей раннего дошкольного возраста. Рассмотрены условия накопления ребенком сенсорного опыта как основы творчества, учет индивидуальных и возрастных особенностей развития ребенка, развития у ребенка чувства юмора как основы творчества и др. Обусловлено, что проведение различных форм творческой деятельности, в которой в равной степени задействованы силы не только воспитанников, педагогов, но и родителей, дает ощущение значимости своего труда каждому ребенку, дополняет и усиливает педагогическое воздействие на воспитанников. Сделано вывод, что творчески одаренный ребенок нуждается в педагоге, готовом увидеть в нем творческую личность, поверить в его талант, создать педагогические условия для развития его творческих способностей, подарить ему счастливое детство и радость творчества.


Disclosed the significance of the preschool as a sensitive period in the formation of personality. Focused attention on the need for specialized child support, psycho-pedagogical support, purposeful pedagogical management of creative activity on the part of adults, creating conditions for the development of pedagogical creativity of children in early school age. Defined organizational and pedagogical conditions of development of creativity of children of early school age. Accumulation conditions considered child sensory experience as the basis of creativity, taking into account individual and age-specific child development, development of the child's sense of humor as the basis of creativity , constructive interaction between teachers available pre-school students and their families . Determined to conduct various forms of creative activity in which equally involved forces not only students and teachers, but also parents , gives a sense of the importance of their work for every child, complements and enhances the pedagogical impact on pupils. Inferred that creatively gifted child needs a teacher, ready to see in him a creative person, believe in his talent to create pedagogical conditions for the development of his creative abilities, to give him a happy childhood and the joy of creativity.



НАДХОДЖЕННЯ:
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського