РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73286<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 760
Представлено документи з 1 до 20
...

Ін-т педагогіки АПН України, Хмельниц. гуманіт.-пед. акад.


. – Хмельниц. – 2007

Проаналізовано нові інформаційні технології як ефективний засіб активізації навчального процесу для підготовки вчителів, інноваційні технології в професійній підготовці педагогів. Розкрито сутність педагогічної культури викладачів ВНЗ, структуру педагогічної комунікації, зміст процесу педагогічної взаємодії в особистісно-орієнтованому вимірі. Розглянуто питання формування особистості вчителя як суб'єкта інноваційної діяльності, використання тренінгових технологій у професійній підготовці вчителів англійської мови, управління процесом професійної адаптації студентів до навчання у педагогічних ВНЗ. Висвітлено проблему розвитку управлінської компетентності менеджерів освіти.


Проанализированы новые информационные технологии как эффективное средство активизации учебного процесса для подготовки учителей, инновационные технологии в профессиональной подготовке педагогов. Раскрыты сущность педагогической культуры преподавателей ВУЗ, структура педагогической коммуникации, содержание процесса педагогического взаимодействия в личностно-ориентированном измерении. Рассмотрены вопросы формирования личности учителя как субъекта инновационной деятельности, использования тренинговых технологий в профессиональной подготовке учителей иностранного языка, управления процессом профессиональной адаптации студентов к обучению в педагогических ВУЗ. Освещена проблема развития управленческой компетентности менеджеров образования.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Сиротенко А. Й.

Ін-т педагогіки АПН України, Хмельниц. гуманіт.-пед. акад.


. – Хмельниц. – 2007

Висвітлено проблеми теорії та історії педагогіки, методики навчання, виховання і профорієнтації учнів у закладах освіти та позашкільних установах, професійного становлення студентів, педагогічної практики, порівняльної та соціальної педагогіки, ступеневої педагогічної освіти. Проаналізовано стратегічні напрями діяльності керівників закладів освіти за умов інформатизації суспільства, самостійну роботу студентів у процесі впровадження кредитно-модульної системи оцінювання знань, особливості педагогічної взаємодії за умов гуманізації навчально-виховного процесу ВНЗ. Розглянуто питання реалізації особистісних пріоритетів гуманістичного виховання дітей дошкільного віку. Визначено рівень готовності педагогів початкових класів до класного керівництва.


Освещены проблемы теории и истории педагогики, методики обучения, воспитания и профориентации учеников в учебных заведениях и внешкольных учреждениях, профессионального становления студентов, педагогической практики, сравнительной и социальной педагогики, ступенчатого педагогического образования. Проанализированы стратегические направления деятельности руководителей учебных заведений в условиях информатизации общества, самостоятельная работа студентов в процессе внедрения кредитно-модульной системы оценки знаний, особенности педагогического взаимодействия в условиях гуманизации учебно-воспитательного процесса ВУЗ. Рассмотрены вопросы реализации личностных приоритетов гуманистического воспитания детей дошкольного возраста. Определен уровень готовности педагогов начальных классов к классному руководству.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Берека В. Є.

Ін-т педагогіки АПН України, Хмельниц. гуманіт.-пед. акад.


. – Хмельниц. – 2008

Проаналізовано педагогічне значення співпраці з сім'ями у виховному процесі дошкільних навчальних закладів. Описано проекційну функцію моральності у контексті процесу розвитку творчих здібностей молодших школярів. Висвітлено особливості педагогічної технології формування полікультурної компетенції магістрів у педагогічних ВНЗ. Розглянуто питання розвитку креативності у структурі методичної компетентності вчителів української мови. Вивчено проблему формування комунікативної компетенції у процесі навчання англійської мови студентів ВНЗ.


Проанализировано педагогическое значение сотрудничества с семьями в воспитательном процессе дошкольных учебных заведений. Описана проекционная функция моральности в контексте процесса развития творческих способностей младших школьников. Освещены особенности педагогической технологии формирования поликультурной компетенции магистров в педагогических ВУЗ. Рассмотрены вопросы развития креативности в структуре методической компетентности учителей украинского языка. Изучена проблема формирования коммуникативной компетенции в процессе обучения английскому языку студентов ВУЗ.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Сиротенко А. Й.

Ін-т педагогіки АПН України, Хмельниц. гуманіт.-пед. акад.


. – Хмельниц. – 2009

Висвітлено проблеми запровадження змін у системі загальної середньої освіти. Визначено професійну компетентність керівників закладу освіти як складову їх професійної культури. Розглянуто питання реалізації функцій методичної роботи у контексті підготовки педагогів до здійснення естетичного виховання учнів, моделювання структури педагогічного управління адаптацією учителів у системі ступеневої освіти. Викладено теоретичні підходи до полікультурного виховання дітей дошкільного віку. Проаналізовано особливості формування мисленнєвих процесів у дітей з різними формами ферментопатії, взаємодію вчителів початкових класів і батьків на основі інтерактивних форм роботи.


Освещены проблемы внедрения изменений в системе общего среднего образования. Определена профессиональная компетентность руководителей учебных заведений как составляющая их профессиональной культуры. Рассмотрены вопросы реализации функций методической работы в контексте подготовки педагогов к осуществлению эстетического воспитания учеников, моделирования структуры педагогического управления адаптацией учителей в системе ступенчатого образования. Изложены теоретические подходы к поликультурному воспитанию детей дошкольного возраста. Проанализированы особенности формирования мыслительных процессов у детей с разными формами ферментопатии, взаимодействие учителей начальных классов и родителей на основе интерактивных форм работы.



НАДХОДЖЕННЯ:
Культура педагогической деятельности учителя начальных классов в контексте идей В. А. Сухомлинского

Головний редактор:

Сиротенко А. Й.

Науменко, Н. М.

Культура педагогической деятельности учителя начальных классов в контексте идей В. А. Сухомлинского / Н. М. Науменко

Загл., сост. каталогизатором:

Культура педагогічної діяльності учителя початкових класів у контексті ідей В. О. Сухомлинського

Загл., сост. каталогизатором:

Culture of Pedagogical Activity of a Primary School Teacher in the Context of V. O. Sukhomlyns’kyi’s Ideas


На основе анализа наследия В. А. Сухомлинского выявлены особенности культуры педагогической деятельности учителя начальных классов. Рассмотрены основные требования, предъявляемые к педагогу начальной школы, проанализированы приоритетные направления его деятельности в контексте стандартов нового поколения.


На основі аналізу спадщини В. О. Сухомлинського виявлено особливості культури педагогічної діяльності вчителя початкових класів. Розглянуто основні вимоги до педагога початкової школи, проаналізовано пріоритетні напрямки його діяльності в контексті стандартів нового покоління.


In article on the basis of the analysis of a heritage of V. O. Sukhomlyns’kyi features of culture of pedagogical activity of the teacher of initial classes are revealed. The basic requirements to the teacher of elementary school are considered, priority directions of its activity in a context of standards of new generation are analyzed.



НАДХОДЖЕННЯ:
Формування готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до виховної роботи з дітьми

Наточій, А. М.

Формування готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до виховної роботи з дітьми / А. М. Наточій

Загл., сост. каталогизатором:

Формирование готовности будущих специалистов дошкольного образования к воспитательной работе с детьми

Загл., сост. каталогизатором:

Formation of readiness of the future experts of a preschool education to educational work with children


Розглянуто форми та методи підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до виховної роботи з дітьми за умов класичного університету.


Рассмотрены формы и методы подготовки будущих специалистов дошкольного образования к воспитательной работе с детьми в условиях классического университета.


The forms and methods of preparation of the future experts of a preschool education to educational work with children in the conditions of classical university are considered in the article.



НАДХОДЖЕННЯ:
Прийоми розумового розвитку учнів початкових класів у дидактичній системі В. О. Сухомлинського

Нор, К. Ф.

Прийоми розумового розвитку учнів початкових класів у дидактичній системі В. О. Сухомлинського / К. Ф. Нор

Загл., сост. каталогизатором:

Приёмы умственного развития учеников начальных классов в дидактической системе В. А. Сухомлинского

Загл., сост. каталогизатором:

The Techniques of Primary School Pupils’ Intellectual Development in V. O. Sukhomlyns’kyi Didactic System


Розкрито основні погляди В. О. Сухомлинського на прийоми розвитку розумових сил і здібностей молодших школярів. Показано специфіку розумового розвитку дітей у Павлиській школі.


Раскрыты основные взгляды В. А. Сухомлинского на приемы развития умственных сил и способностей младших школьников. Показана специфика умственного развития детей в Павлышской школе.


The article deals with V. O. Sukhomlyns’kyi main views of intellectual development and primary school pupils’ abilities. The peculiarity of children’s intellectual development in Pavlyhsk school is shown.



НАДХОДЖЕННЯ:
Формування цінностей особистості у натуралізмі

Невмержицька, О. В.

Формування цінностей особистості у натуралізмі / О. В. Невмержицька

Загл., сост. каталогизатором:

Формирование ценностей личности в натурализме

Загл., сост. каталогизатором:

Formation of Personality’s Values in the Naturalism


Висвітлено погляди на виховання й освіту у працях педагогів-натуралістів. Проаналізовано методичні та організаційні аспекти формування цінностей особистості у натуралістичній концепції освіти. Охарактеризовано роль педагогів у процесі аксіологічного становлення особистості.


Освещены взгляды на воспитание и образование в трудах педагогов-натуралистов. Проанализированы методические и организационные аспекты формирования ценностей личности в натуралистической концепции образования. Охарактеризована роль педагогов в процессе аксиологического становления личности.


The article highlights the views on the upbringing and education in the works of teachers-naturalists. The methodological and organizational aspects of the formation of the personality’s values in a naturalistic conception of education are analyzed. The article characterizes the role of the teachers in the process of axiological formation of the personality.



НАДХОДЖЕННЯ:
Концепція естетичного виховання молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського

Морозова, О.О.

Концепція естетичного виховання молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / О. О. Морозова

Загл., сост. каталогизатором:

Концепция эстетического воспитания подростков в педагогическом наследии В. А. Сухомлинского

Загл., сост. каталогизатором:

Concept of Juvenile Aesthetic Education in the Pedagogical Legacy of V. O. Sukhomlyns’kyi


Розглянуто основні ідеї В. О. Сухомлинського щодо естетичного виховання молодших школярів, можливості їх використання в школах України.


Рассмотрены основные идеи В. А. Сухомлинского относительно эстетического воспитания младших школьников, возможности их использования в школах Украины.


The article deals with major ideas of V. O. Sukhomlyns’kyi concerning aesthetic education of teenagers and possibilities of their use at Ukrainian schools.



НАДХОДЖЕННЯ:
Погляди В. О. Сухомлинського щодо інтеграції краси і слова на уроках літератури

Миринюк, Н. І.

Погляди В. О. Сухомлинського щодо інтеграції краси і слова на уроках літератури / Н. І. Миринюк, В. М. Миринюк

Загл., сост. каталогизатором:

Взгляды В. А. Сухомлинского на интеграцию красоты и слова на уроках литературы

Загл., сост. каталогизатором:

Integration of Beauty and Word in the Context of V. O. Sukhomlynskyi Pedagogical Thought


Висвітлено роль літературно-педагогічної творчості і практичної діяльності видатного українського педагога В. О. Сухомлинського у прищепленні учням любові до слова та розвитку їхнього образного мислення на уроках української літератури.


Освещена роль литературно-педагогического творчества и практической деятельности выдающегося украинского педагога В. А. Сухомлинского в воспитании любви к слову и развитии образного мышления учеников на уроках украинской литературы.


The role of literary-pedagogical creative work and practical activity of the famous Ukrainian pedagogue Vasyl’ Oleksandrovych Sukhomlyns’kyi in teaching love to word and development of figurative thinking of pupils at the lessons of Ukrainian literature have been revealed in the article.



НАДХОДЖЕННЯ:
Особливості морального виховання учнів засобами фольклору в педагогічній спадщині В. Сухомлинського

Навозняк, Л. Л.

Особливості морального виховання учнів засобами фольклору в педагогічній спадщині В. Сухомлинського / Л. Л. Навозняк

Загл., сост. каталогизатором:

Особенности нравственного воспитания учеников средствами фольклора в педагогическом наследии В. Сухомлинского

Загл., сост. каталогизатором:

Peculiarities of the Moral Education of Pupils by Means of Folklore in Teaching Heritage of V. O. Sukhomlyns’kyi


Обгрунтовано тезу про те, що моральне виховання особистості засобами фольклору сприяє формуванню внутрішніх регуляторів поведінки. Розглянуто точку зору В. Сухомлинського на моральне виховання учнів засобами фольклору, узагальнено досвід педагога.


Обоснован тезис о том, что нравственное воспитание личности средствами фольклора способствует формированию внутренних регуляторов поведения. Рассмотрена точка зрения В. Сухомлинского на нравственное воспитание учеников средствами фольклора, обобщен опыт педагога.


The article substantiates the thesis that the moral education of the personality by means of folklore promotes internal regulators of conduct, considers opinion of V. O. Sukhomlyns’kyi on moral education of pupils by means of folklore, summarizes the experience of the teacher.



НАДХОДЖЕННЯ:
Интеллектуальное развитие младших школьников: диалог с В. А. Сухомлинским

Москвина, А. В.

Интеллектуальное развитие младших школьников: диалог с В. А. Сухомлинским / А. В. Москвина

Загл., сост. каталогизатором:

Інтелектуальний розвиток молодших школярів: діалог з В. О. Сухомлинським

Загл., сост. каталогизатором:

Intellectual Development of Junior Pupils: Dialogue with V. O. Sukhomlyns’kyi


Раскрыты психолого-педагогические проблемы интеллектуального развития младших школьников в контексте педагогического наследия В. А. Сухомлинского. Дана характеристика отклоняющегося интеллектуального развития и коррекции младшего школьника с позиций диалога современных исследований и опыта великого педагога.


Розкрито психолого-педагогiчнi проблеми інтелектуального розвитку молодших школярів в контексті педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського. Надано характеристику інтелектуального розвитку, що відхиляється, i коррекцiї молодшого школяра з позицій діалогу сучасних досліджень i досвіду великого педагога.


In this article the psycho-educational problems of junior schoolchild’s intellectual development are revealed in the context of V. O. Sukhomlyns’kyi pedagogical heritage. A characteristic of divergent intellectual development and correction of junior schoolchild is given from the position of a dialogue between modern researches and experience of the great pedagogue.



НАДХОДЖЕННЯ:
Погляди В. О. Сухомлинського на природу як засіб усестороннього розвитку дитини

Пилипчук, Л. Г.

Погляди В. О. Сухомлинського на природу як засіб усестороннього розвитку дитини / Л. Г. Пилипчук

Загл., сост. каталогизатором:

Взгляды В. А. Сухомлинского на природу как средство всестороннего развития ребенка

Загл., сост. каталогизатором:

V. O. Sukhomlyns’kyi’s Views to the Nature as a Means of Comprehensive Development of a Child


Окреслено напрямки поглядів В. О. Сухомлинського на природу як один з провідних засобів загального розвитку дитини, визначено доцільний змістовий матеріал з його праць, який можуть досліджувати студенти під час написання курсових і дипломних робіт, а викладачі - використовувати методики викладання природознавства ВНЗ в процесі теоретичної та практичної підготовки майбутніх вчителів початкової ланки освіти. Наголошено, що мозок дитини – найцінніша, найтонша, найбільш чутлива мисляча матерія, що є у природі.


Очерчены направления взглядов В. А. Сухомлинского на природу как один из ведущих средств общего развития ребенка, определен целесообразный содержательный материал из его трудов, который могут исследовать студенты при написании курсовых и дипломных работ, а преподаватели - использовать методики преподавания природоведения в ВУЗ в процессе теоретической и практической подготовки будущих учителей начального звена образования. Отмечено, что мозг ребенка – самая ценная, самая тонкая, чувствительная мыслящая материя, которая есть в природе.


The directions of V. O. Sukhomlyns’kyi’s views to the nature as one of the leading means of general development of a child are outlined in the article, reasonable substantive material from his works, which can be studied by students when writing theircourse and diploma projects, and by teachers of methods of teaching of natural history in higher educational institutions in the process of theoretical and practical preparation of the future teachers of primary classes.



НАДХОДЖЕННЯ:
Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського у контексті вирішення сучасних проблем

Петриченко, Л. О.

Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського у контексті вирішення сучасних проблем / Л. О. Петриченко

Загл., сост. каталогизатором:

Педагогическое наследие В. А. Сухомлинского в контексте разрешения современных проблем

Загл., сост. каталогизатором:

Pedagogical Heritage of V. O. Sukhomlyns’kyi in the Context of Modern Problems Solving


Здійснено спробу узагальнити й осмислити досвід В. О. Сухомлинського, який визначає орієнтири для вирішення найбільш актуальних проблем сучасної школи та професійної підготовки педагогічних кадрів.


Осуществлена попытка обобщить и осмыслить опыт В. А. Сухомлинского, который определяет ориентиры для решения наиболее актуальных проблем современной школы и профессиональной подготовки педагогических кадров.


The attempt to generalize and comprehend V. O. Sukhomlyns’kyi experience that defines guidelines for solving the most actual problems of modern school and vocational training of teaching staff is realized in the article.



НАДХОДЖЕННЯ:
Формування освітньо-розвивального середовища початкової школи в педагогічному досвіді В. Сухомлинського

Писарчук, О. Т.

Формування освітньо-розвивального середовища початкової школи в педагогічному досвіді В. Сухомлинського / О. Т. Писарчук

Загл., сост. каталогизатором:

Формирование образовательно-развивающей среды начальной школы в педагогическом опыте В. Сухомлинского

Загл., сост. каталогизатором:

The Environment of Elementary School in V. O. Sukhomlyns’kyi Pedagogical Inheritance


Конкретизовано поняття та виділено основні компоненти освітньо-розвивального середовища початкової школи В. Сухомлинського та узагальнено основні механізми його створення. Досліджено чинники, умови та особливості організації освітньо-розвивального середовища початкової школи у педагогічному досвіді В. Сухомлинського. Обгрунтовано можливості трансформації ідей видатного педагога щодо формування освітньо-розвивального середовища в сучасну систему початкової освіти.


Исследованы факторы, условия и особенности организации образовательно-развивающей среды начальной школы в педагогическом опыте В. Сухомлинского. Конкретизировано понятие „образовательно-развивающая среда”; выделены основные компоненты образовательно-развивающей среды начальной школы В. Сухомлинского и обобщены основные механизмы ее создания, показаны условии обеспечения ее результативности. Обоснованы возможности трансформации основных компонентов образовательно-развивающей среды выдающегося педагога в современную систему начального образования.


This article explores the factors, conditions and peculiarities of developing educational environment of elementary school teachers in the teaching experience V. O. Sukhomlyns’kyi; concretize the concept of „developing educational environment”, highlighted the main components of developing educational environment of elementary school V. O. Sukhomlyns’kyi, generalized basic mechanisms of its creation, provided that it shows the effectiveness, and reasonably possible transformation of the basic components of education and developing environment V. O. Sukhomlyns’kyi in the modern system of primary education.



НАДХОДЖЕННЯ:
Проблеми змісту освіти у спадщині В. О. Сухомлинського

Пироженко, Л. В.

Проблеми змісту освіти у спадщині В. О. Сухомлинського / Л. В. Пироженко

Загл., сост. каталогизатором:

Проблемы содержания образования в наследии В. А. Сухомлинского

Загл., сост. каталогизатором:

The Problems of Content of Education in V. O. Sukhomlyns’kyi’s Heritage


Проаналізовано погляди видатного українського педагога В. Сухомлинського на проблему відбору, структурування та реалізації змісту загальної середньої освіти у теорії та практиці початкової і середньої школи у 1960 - 1970-х рр.


Проанализированы взгляды известного украинского педагога В. А. Сухомлинского на проблему отбора, структурирования и реализации содержания среднего образования в теории и практике начальной и средней школы в 1960 - 1970-х гг.


The views of the famous Ukrainian pedagogue Vasyl’ Oleksandrovych Sukhomlyns’kyi to the problem of selection, structuring and realization of content of secondary education in theory and practice of primary and secondary school in 1960 – 1970 are analyzed in the article.



НАДХОДЖЕННЯ:
Традиції та новаторство педагогічної системи В. Сухомлинського у професійній підготовці педагогів

Орєхова,, Л. І.

Традиції та новаторство педагогічної системи В. Сухомлинського у професійній підготовці педагогів / Л. І. Орєхова,

Загл., сост. каталогизатором:

Традиции и новаторство педагогической системы В. Сухомлинского в профессиональной подготовке педагогов

Загл., сост. каталогизатором:

Traditions and Innovations of the Pedagogical System of V. O. Sukhomlyns’kyi in Professional Preparation of Teachers


Доведено, що провідною ланкою системи освіти та виховання є професійна підготовка педагогічних кадрів на рівні кращих вітчизняних і світових надбань. Зазначено, що розширення функції учителя в сучасному суспільстві, його роль і призначення, ускладнення освітніх завдань, змісту та технології підготовки педагогів зумовлюють підвищення вимог до особистості вчителя. Тільки на основі синтезу сучасних досягнень педагогічної теорії і практики, переосмислення досвіду минулого, зокрема, педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського, можна створити провідні засади нової концепції педагогічної освіти.


Доказано, что ведущим звеном системы образования и воспитания является профессиональная подготовка педагогических кадров на уровне лучших отечественных и мировых достижений. Отмечено, что расширение функции учителя в современном обществе, его роль и назначения, усложнение образовательных заданий, содержания и технологий подготовки педагогов предопределяют повышение требований к личности учителя. Только на основе синтеза современных достижений педагогической теории и практики, переосмысления опыта прошлого, в частности, педагогического наследия В. А. Сухомлинского, можно создать ведущие принципы новой концепции педагогического образования.


The article proves that the main elements of the system of education and up-bringing are the professional training of pedagogical specialists at the level of the best domestic and world achievement. Widening of the functions of teacher in the modern society, his role and setting, complication of educational tasks, maintenance and technologies of preparation of teachers predetermine the increase of requirements to personality of teacher. Only on the basis of synthesis of modern achievements of pedagogical theory and practice, revaluation of experience of the past, in particular, pedagogical legacy of V. O. Sukhomlyns’kyi, is possible to create leading principles of new conception of pedagogical education.



НАДХОДЖЕННЯ:
Навчально-виховний комплекс „дошкільний навчальний заклад – початкова школа”: шляхи забезпечення наступності

Онишків, З. М.

Навчально-виховний комплекс „дошкільний навчальний заклад – початкова школа”: шляхи забезпечення наступності / З. М. Онишків

Загл., сост. каталогизатором:

Учебно-воспитательный комплекс „дошкольное учебное учреждение – начальная школа”: пути обеспечения преемственности

Загл., сост. каталогизатором:

„Pre-School – Junior School” Educational Complex: Ways of Ensuring Continuity


Розглянуто особливості забезпечення наступності в роботі з дошкільнятами та молодшими школярами за умов комплексу „дошкільний навчальний заклад – початкова школа”. Виділено такі особливості забезпечення наступності: полегшення процесу адаптації дітей до умов шкільного життя, формування позитивного ставлення дитини до школи, сприяння формуванню досвіду колективної творчої діяльності, зміна статусу учня, створення можливостей для спільного використання приміщень, сприяння співпраці вихователів і учителів з батьками дітей, використання різних форм методичної роботи.


Рассмотрены особенности обеспечения преемственности в работе с дошкольниками и младшими школьниками в условиях комплекса „дошкольное учебное учреждение – начальная школа”. Выделены такие особенности обеспечения преемственности: улучшение процесса адаптации детей к условиям школьной жизни, формирование положительного отношения ребенка к школе, содействие формированию опыта коллективной творческой деятельности, изменение статуса ученика, создание возможностей для общего использования помещений, содействие сотрудничеству воспитателей и учителей с родителями детей, использование разных форм методической работы.


The article dwells upon the possibilities for continuity between preschool education and junior level classes in the integrated framework of „preschool educational establishments – junior school”. The author singles out the following peculiarities of providing the continuity between the two levels of education: making the adjustment process of pupils to the school life easier, the formation of positive attitude of children toward school, the formation of the experience of creative work in a group, the functioning of multiage after school groups, the change of junior school pupil status, the use of common classrooms, the cooperation of educators and teachers with parents, and the use of various forms of methodical work.



НАДХОДЖЕННЯ:
Ідеї статеворольової соціалізації дитини у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського

Петренко, О. Б.

Ідеї статеворольової соціалізації дитини у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського / О. Б. Петренко

Загл., сост. каталогизатором:

Идеи полоролевой социализации ребенка в педагогическом наследии Василия Сухомлинского

Загл., сост. каталогизатором:

Ideas of Gender-Role Socialization of a Child in the Pedagogical Heritage of Vasyl’ Sukhomlyns’kyi


Проаналізовано погляди видатного українського педагога В. Сухомлинського на проблему статеворольової соціалізації дитини, зокрема молодшого шкільного віку, у контексті соціокультурних особливостей життя радянського суспільства 1950 - 1970-х рр.


Проанализированы взгляды выдающегося украинского педагога В. Сухомлинского на проблему полоролевой социализации ребенка, в частности младшего школьного возраста, в контексте социокультурных особенностей жизни советского общества 1950 - 1970-х гг.


In the article the views of the prominent Ukrainian teacher V. O. Sukhomlyns’kyi to the problem of sociosexual socialization of child, in particular midchildhood, in the context of sociocultural features of life of soviet society 50 - 70th XX age are analyzed.



НАДХОДЖЕННЯ:
Етнопедагогічні ідеї творчості В. О. Сухомлинського в процесі підготовки майбутнього вчителя

Паламарчук, Л. Б.

Етнопедагогічні ідеї творчості В. О. Сухомлинського в процесі підготовки майбутнього вчителя / Л. Б. Паламарчук

Загл., сост. каталогизатором:

Этнопедагогические идеи творчества В. А. Сухомлинского в процессе подготовки будущего учителя

Загл., сост. каталогизатором:

Ethno-Pedagogical Ideas of Creativity of V. O. Sukhomlyns’kyi in the Process of Future Teacher Preparation


Розглянуто основні етнопедагогічні ідеї В. О. Сухомлинського та шляхи використання педагогічної спадщини великого вченого-педагога в процесі викладання етнопедагогіки майбутнім вчителям.


Рассмотрены основные этнопедагогические идеи В. А. Сухомлинского и пути использования педагогического наследия великого ученого-педагога в процессе преподавания этнопедагогики будущим учителям.


This article is about the main ethnopedagogical ideas of V. O. Sukhomlyns’kyi and ways of the providing pedagogical inheritance of the great scientist-teacher in the process of the teaching ethnopedagogics to the future teachers.



НАДХОДЖЕННЯ:
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського