Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73316<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
Актуальне мистецтво: інтертекстуальні зв'язки
Нац. центр театр. мистец. ім. Л.Курбаса.
Актуальне мистецтво: інтертекстуальні зв'язки. – К. – 2008
Висвітлено питання візуального мистецтва в контексті його технологічних інновацій і теоретичних узагальнень. Проаналізовано жанрово-естетичні коди, концептуалістські та постконцептуалістські жанрологічні стратегії "антидрами" та "антитеатру" в українській драматургії 1980 - 1990 рр. Описано особливості "нової архаїки" у творчості московської художниці І. Затуловської, розвитку українського мистецтва в сучасний період. Розкрито значення радянських музеїв у мистецтвознавчому аспекті.
Освещены вопросы визуального искусства в контексте его технологических инноваций и теоретических обобщений. Проанализированы жанрово-эстетические коды, концептуалистские и постконцептуалистские жанрологические стратегии "антидрамы" и "антитеатра" в украинской драматургии 1980 - 1990 гг. Описаны особенности "новой архаики" в творчестве московской художницы И. Затуловской, развития украинского искусства в современный период. Раскрыто значение советских музеев в искусствоведческом аспекте. |
НАДХОДЖЕННЯ: Головний редактор: | Селіванова В. Собіянський В. | Діалог культури і політики
Нац. центр театр. мистец. ім. Л.Курбаса.
Діалог культури і політики. – К. – 2009
Проаналізовано культуру як головний чинник сучасного етапу еволюції в контексті постнекласичного часопростору, глобалізаційні процеси як чинник сучасної політики в галузі музичної культури. Висвітлено концепт масової політичної свідомості "маленької людини" та симулякру "людини-гвинтика" в сюжетах сучасної української драматургії, трагічну реальність та комедійну утопію в антично-міфологічній драматургії у контексті новоєвропейської політичної філософії та постмодернізму. Розглянуто питання розвитку театрів малих форм Одеси за умов політизації мистецтва в першій половині 1920-х рр., українського театру в контексті націєтворчих процесів у Галичині 1930-х рр.
Проанализированы культура как главный фактор современного этапа эволюции в контексте постнеклассического времяпространства, глобализационные процессы как фактор современной политики в области музыкальной культуры. Освещены концепт массового политического сознания "маленького человека" и симулякра "человека-винтика" в сюжетах современной украинской драматургии, трагическая реальность и комедийная утопия в антично-мифологической драматургии в контексте новоевропейской политической философии и постмодернизма. Рассмотрены вопросы развития театров малых форм Одессы в условиях политизации искусства в первой половине 1920-х гг., украинского театра в контексте нациетворческих процессов в Галиции 1930-х гг. |
НАДХОДЖЕННЯ: Головний редактор: | Веселовська Г. Собіянський В. | До 120-річчя від дня народження Леся Курбаса: історія, теорія, критика
Нац. центр театр. мистец. ім. Л.Курбаса.
До 120-річчя від дня народження Леся Курбаса: історія, теорія, критика. – К. – 2007
Розглянуто питання філософії театру Л.Курбаса, розкрито витоки ідеї інтертекстуальності філософського світогляду. Проаналізовано проблему синергії в театрі Л.Курбаса, семіотику театральності у його теоретичних роботах, особливості звертання до архетипів культури в контексті модернізації театрального буття в творчості. Висвітлено історію педагогічної практики Л.Курбаса у мистецькому об'єднанні "Березіль", експресивний реалізм у сценографічній практиці даного об'єднання та культурну "контрреформацію" наприкінці 1920 - на початку 1930-х рр. в Україні, співробітництво Л.Курбаса та М.Куліша у контексті діалогічної моделі творчості.
Рассмотрены вопросы философии театра Л.Курбаса, раскрыты истоки идеи интертекстуальности философского мировоззрения. Проанализированы проблема синергии в театре Л.Курбаса, семиотика театральности в его теоретических работах, особенности обращения к архетипам культуры в контексте модернизации театрального бытия в творчестве. Освещены история педагогической практики Л.Курбаса в художественном объединении "Березиль", экспрессивный реализм в сценографической практике данного объединения и культурная "контрреформация" конца 1920 - начала 1930-х гг. в Украине, сотрудничество Л.Курбаса и Н.Кулиша в контексте диалогической модели творчества. |
НАДХОДЖЕННЯ: Головний редактор: | Корнієнко Н. Собіянський В. Бойко Т. | Екзистенційний локус у новітній українській драматургії
Нац. центр театр. мистец. ім. Л.Курбаса.
Екзистенційний локус у новітній українській драматургії. – К. – 2008
Проаналізовано політеїзм як містичну структурну гру у сюжетних архетипах сучасної української драматургії. Висвітлено питання актуалізації ранніх театрально-драматургічних форм у сучасних українських п'єсах. Визначено структурні рівні втілення категорії часовості у поетиці п'єси Л. Чупіс "Танці гончарного кола", зокрема, в архітектоніці тексту і композиції висловлювань, розщепленні свідомості (мовлення) героїні, перекодування метафор і метонімій. Описано типологічні особливості української новітньої драматургії в сучасному екзистенційному контексті.
Проанализирован политеизм как мистическая структурирующая игра в сюжетных архетипах современной украинской драматургии. Освещены вопросы актуализации ранних театрально-драматургических форм в современных украинских пьесах. Определены структурные уровни воплощения категории временности в поэтике пьесы Л. Чупис "Танцы гончарного круга", в частности, в архитектонике текста и композиции высказываний, раздробленности сознания (речи) героини, перекодировки метафор и метонимий. Описаны типологические особенности украинской новейшей драматургии в современном экзистенциальном контексте. |
НАДХОДЖЕННЯ: Головний редактор: | Бондарева О. Собіянський В. | Театр: континуум, коди, парадокси інтерпретації
Держ. центр театр. мистец. ім. Л.Курбаса.
Театр: континуум, коди, парадокси інтерпретації. – К. – 2006
Розглянуто проблеми театру, викладено новітні підходи до художньої культури, визначено механізми її саморегуляції та сегменти ресурсної бази. Проаналізовано проблему театральних текстів в аспекті інтертексту. Висвітлено роль сучасної української драматургії в контексті теорії поколінь. Описано акторські технології європейського експериментального театру як етичний вимір культури ХХ ст.
Рассмотрены проблемы театра, изложены новейшие подходы к художественной культуре, определены механизмы её саморегуляции и сегменты ресурсной базы. Проанализирована проблема театральных текстов в аспекте интертекста. Освещена роль современной украинской драматургии в контексте теории поколений. Описаны актерские технологии европейского экспериментального театра как этическое измерение культуры ХХ ст. |
НАДХОДЖЕННЯ: Головний редактор: | Корнієнко Н. Бойко Т. |
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
|
|