Пошуковий запит: (<.>U=Б.р$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 244
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. | . — К., 1998
|
2. | . — К., 1998
|
3. |
Khalid Said Rabayah Information technology use and academic achievements of students in primary schools = Використання інформаційних технологій і навчальні досягнення учнів початкової школи [Electronic resourсe] // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2014. - № 5.
|
4. |
Мартинюк М. Т. Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 1.
|
5. |
Коломієць Д. І. Інтеграція знань з природничо-математичних і спеціальних дисциплін у професійній підготовці учителя трудового навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04. — К., 2001
|
6. |
Шевчук К. Д. Інтегрований підхід до викладання природознавчих дисциплін у вищих навчальних закладах // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 21.
|
7. | Актуальні питання комплексної освіти у спеціалізованих середніх навчальних закладах з підвищеними вимогами до вивчення природничо-математичних дисциплін : Матеріали Всеукр. наук.-метод. конф. "Рішельєв. читання", 23 - 27 верес. 1999 р., м.Одеса. — О.: АстроПринт, 1999
|
8. | Актуальні проблеми природничої освіти: стратегії, технології та інновації : матеріали Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. (14-23 жовт. 2019 р., м. Кропивницький). — Харків: Мачулін, 2019
|
9. |
Литвинова С. Г. Білінгвальний підхід у формуванні компетентностей учнів з природничо-математичних предметів на засадах комп'ютерного моделювання // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 3.
|
10. |
Касярум С. О. Базові знання з природничо-наукових дисциплін як основа для професійної підготовки майбутніх фахівців інженерного профілю у вищій технічній школі. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Пед. науки.
|
11. |
Павленко В. В. Ботаніки-іноземці та їх роль у викладанні природничих дисциплін і наукової діяльності в Кременецькому ліцеї // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 37.
|
12. |
Кокарєва А. М. Від мультимедійності - до інтерактивності. (Вітчизняні розробки програмних засобів навчального призначення для забезпечення навчання природничих дисциплін і математики) // Гуманіт. науки. - 2007. - № 1.
|
13. |
Дон О. М. Вибір і поєднання методів навчання вчителями предметів природничо-математичного циклу : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04. — О., 2000
|
14. |
Жовтоніжко І. М. Вибір методичних підходів для дистанційного навчання природничих дисциплін в умовах закладу вищої освіти // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 3.
|
15. |
Мар'єнко М. В. Гейміфікація освітнього процесу під час вивчення дисциплін природничо-математичного циклу учнями ЗЗСО // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - № 4.
|
16. |
Ларіна Т. С. Генезис природничо-наукових та медичних досліджень у перших університетах // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 18.
|
17. |
Родигіна І. В. Гуманізація та гуманітаризація природничо-наукової освіти школярів : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01. — Луганськ, 2000
|
18. |
Норкіна О. Ф. Гуманістично-зорієнтовані технології навчання дисциплін природничого циклу в загальноосвітній школі (кінець XX - початок XXI ст.) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01. — К., 2004
|
19. |
Норкіна О. Ф. Гуманістично-зорієнтовані технології навчання у загальноосвітній школі України (кінець ХХ - початок ХХІ століття) : Моногр. — К., 2006
|
20. |
Касперський А. В. Деякі аспекти реформування і вдосконалення змісту природничонаукової освіти в загальноосвітній і вищій школі // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 62.
|
| |