Пошуковий запит: (<.>U=Ж.р(4УКР)3-2$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 239
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Федорейко В. С. Імітаційне комп’ютерне моделювання як ефективний засіб підготовки майбутніх учителів технології та інженерів-педагогів // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3.
|
2. |
Курок В. Інженерна підготовка майбутніх учителів трудового навчання у ВНЗ: реалії та перспективи // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 18.
|
3. |
Коваленко О. Е. Інженерно-педагогічні кадри: нові вимоги сьогодення // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 21.
|
4. | Інженерно-педагогічна освіта у дослідженнях науковців : [наук. зб.]. — Х., 2011
|
5. |
Кизименко Л. Інженерно-педагогічна підготовка у Національному університеті "Львівська політехніка" // Вища освіта України. - 2007. - № 4.
|
6. |
Брюханова Н. О. Інноваційна модель процесу формування проектувальних умінь у викладачів технічних дисциплін у процесі підвищення кваліфікації // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 32/33.
|
7. |
Штефан Л. В. Інноваційний потенціал інжерена-педагога: сутність, структура, принципи формування // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2010. - № 2.
|
8. |
Макаренко А. І. Інтеграція техніко-технологічних знань і умінь майбутніх учителів трудового навчання у процесі вивчення виробництва й обробки конструкційних матеріалів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02. — К., 2011
|
9. |
Курок В. П. Історична складова професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2013. - № 6.
|
10. |
Михайличенко А. М. Адекватність підготовки інженерів-педагогів вимогам суспільства // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 16.
|
11. |
Штефан Л. В. Активізація навчально-пізнавальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів за допомогою ділових ігор // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 3.
|
12. |
Мелецинек А. Актуальні критерії IGIP в частині акредитації інженерно-педагогічної підготовки "Підготовка викладачів технічних дисциплін" // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 17.
|
13. |
Адабашев Б. В. Актуальні проблеми гуманітаризації професійної підготовки сучасного інженера-педагога // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 34/35.
|
14. |
Штефан Л. В. Аналіз зв’язків системи формування інноваційної культури майбутніх інженерів-педагогів // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 30/31.
|
15. |
Смолин Ю. А. Анализ основных структурных составляющих и их связей в управлении процессом технического творчества инженерно-педагогического направления // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 34/35.
|
16. |
Тархан Л. З. Андрагогические особенности формирования профессиональной компетентности инженера-педагога. — 2009 // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр.
|
17. |
Мельниченко О. А. Безперервність процесу практичної підготовки інженерів-педагогів як засіб удосконалення професійної підготовки фахівця // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 30/31.
|
18. |
Брюханова Н. Вибір способів формування змісту підвищення кваліфікації викладачів технічних дисциплін // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2011. - № 4.
|
19. |
Авершин А. О. Вибір технологій навчання технічної творчості студентів інженерно-педагогічних спеціальностей // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 21.
|
20. |
Прохорова О. Використання компетентнісного підходу у підготовці майбутніх інженерів-педагогів // Молодь і ринок. - 2011. - № 1.
|
| |