Пошуковий запит: (<.>U=Р11(4УКР) р3-3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 105
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Крсек О. Є. Формування професійної мовленнєвої культури у студентів медичних університетів як компоненти їх духовності : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07. — Луганськ, 2006
|
2. |
Тихолаз С. І. Педагогічні умови розвитку професійної спрямованості студентів вищих медичних навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. — Вінниця, 2011
|
3. |
Громов О. В. Информационные технологии в образовательном процессе: проблемы, перспективы развития (приглашение к дискуссии). — 2010 // Соврем. стоматология.
|
4. |
Тимофеев А. А. Кредитно-модульная система организации учебного процесса в высшем медицинском учебном заведении. — 2009 // Соврем. стоматология.
|
5. |
Мазур В. І. Методичне і методологічне забезпечення викладання дитячої алергології на IV курсі медичного факультету. — 2011 // Запорож. мед. журн.
|
6. |
Гончарова Н. Г. Перспективи впровадження дистанційного навчання у вищі медичні навчальні заклади. — 2010 // Запорож. мед. журн.
|
7. |
Нерянов Ю. М. Про навчально-методичне забезпечення елективних курсів на медичному факультеті ЗДМУ. — 2010 // Запорож. мед. журн.
|
8. |
Шарун А. В. Сучасні тенденції організації навчального процесу при викладанні медичної мікробіології, вірусології та імунології. — 2011 // Мед. перспективи.
|
9. |
Рудень В. В. "Case-study" як рівень підвищення якості викладання навчальної дисципліни "Соціальна медицина та організація охорони здоров'я". — 2009 // Україна. Здоров'я нації.
|
10. |
Марценюк В. П. Обгрунтування об'єктивності семестрового тестування для оцінювання знань з патоморфології. — 2012 // Мед. інф-ка та інженерія.
|
11. |
Стеблюк М. В. Інтеграція навчальних дисциплін "Сучасні проблеми молекулярної біології" та "Медична біологія". — 2012 // Запорож. мед. журн.
|
12. |
Лепшина С.М. Организация подготовки студентов 4-го курса по фтизиатрии в Донецком национальном медицинском университете им. Максима Горького. — 2012 // Туберкульоз, легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція.
|
13. |
Зюзіна Л. С. Використання інноваційних методик викладання пропедевтичної педіатрії в навчанні студентів-іноземців. — 2012 // Перинатология и педиатрия.
|
14. |
Пайкуш М. Шляхи підвищення професіоналізму майбутніх медиків засобами вивчення теоретичних дисциплін // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 1.
|
15. |
Каратєєва С. Ю. Особливості викладання хірургічних дисциплін іноземним студентам // Буков. мед. вісн.. - 2013. - 17, № 1.
|
16. |
Середюк Н. М. Мультимедійні методи навчання іноземних студентів як спосіб підвищення мотивації їх у навчанні // Буков. мед. вісн.. - 2013. - 17, № 1.
|
17. |
Гриб В. А. Сучасні інноваційні технології навчання циклу "Неврологія" лікарів-інтернів зі спеціальності "Загальна практика - сімейна медицина" // Буков. мед. вісн.. - 2013. - 17, № 2.
|
18. |
Галюк В. М. Значення принципів Болонського процесу у підвищенні якості навчання на кафедрі внутрішньої медицини // Буков. мед. вісн.. - 2012. - 16, № 3.
|
19. |
Мінцер О. П. Концептуальні узагальнення щодо структурної організації комп'ютерних мереж вищих медичних навчальних закладів // Мед. інф-ка та інженерія. - 2013. - № 4.
|
20. |
Семенець А. В. Адаптація вільно розповсюджуваного ПЗ з відкритим кодом МООDLE для підтримки навчального процесу у медичному ВНЗ // Мед. інф-ка та інженерія. - 2013. - № 4.
|
| |