Пошуковий запит: (<.>U=С5*666*332.6*4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Михайлич О. Регіональний чинник електоральних орієнтацій в Україні. — 2007 // Соц. психологія.
|
2. |
Paniotto V. I. The Impact of the Ukrainian Presidential Election 2004 on Ethnic Relations in Ukraine (Empirical Data Statistical Analysis). — 2005 // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Соціол. науки.
|
3. |
Рожкова І. Регіональні особливості зміни "електоральної ваги" капіталів під час виборів за мажоритарною системою (порівняльний аналіз результатів українських парламентських кампаній 1998 і 2002 років за мажоритарними округами). — 2002 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
4. |
Костенко Н. Публічні імперативи медіа: час виборів. — 2006 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
5. |
Большов Є. С. Прогнозування рівня участі електорату в голосуванні як фактор точності прогнозів результатів виборів. — 2009 // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Соціол. науки.
|
6. |
Балакірєва О. М. Моніторинг електоральних уподобань населення України напередодні першого туру виборів Президента України (грудень 2018 р. - березень 2019 р.) // Укр. соціум. - 2019. - № 1.
|
7. |
Дзюба Н. В. Гендерні стереотипи населення України при прийнятті електоральних рішень : автореф. дис. ... канд. соцiол. наук : 22.00.04. — Запоріжжя, 2018
|
8. |
Доцяк І. І. Гендерні та вікові характеристики у виборчому процесі // Держава і право. Юрид. і політ. науки : зб. наук. пр. - 2002. - Вип. 18.
|
9. |
Мельниченко А. А. Проблеми і перспективи електоральної соціології в Україні // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Політологія. Соціологія. Право. - 2014. - № 1.
|
10. |
Зоткін А. Вибори 2002 року як етап формування політичної еліти України та Криму. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
11. |
Купцов А. Вибори в Україні в контексті теорії і практики політичного маркетингу. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
12. |
М'ягков М. Фальсифікації чи домисли: досвід виборів у Росії та в Україні. — 2005 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
13. |
Кот М. Чи вчаться політичні партії? Оцінка ефективності політичної гри польських партій у процесі прийняття виборчого закону 2001 року. — 2005 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
14. |
Паніотто В. Соціологічні дослідження як спосіб контролю за результатами виборів і референдумів. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
15. |
Петрунько О. В. Імпліцитні типології політичних лідерів у свідомості електорату України : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.05. — К., 2000
|
16. |
Вишняк О. І. Електоральна соціологія: історія, теорії, методи. — К., 2000
|
17. |
Гугнін Е. А. Топологічні характеристики електорального поля України : автореф. дис... канд. соціол. наук. — Запоріжжя, 2007
|
18. |
Шевель І. П. Соціологічне забезпечення виборчих кампаній: історія, методика, практика : Автореф. дис... канд. соціол. наук : 22.00.04. — К., 2003
|
19. |
Шинкаренко О. Є. Особливості детермінації електоральної поведінки виборців України : автореф. дис. ... канд. соціол. наук : 22.00.04. — Запоріжжя, 2012
|
20. |
Нахманович В. Феномен "Свободи". Виборці радикальних націоналістів у дзеркалі соціології : [дослідження]. — Київ: КМІС, 2016
|
| |