РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (424)Журнали та продовжувані видання (22)
Пошуковий запит: (<.>U=У529.0-21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 215
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Белошапка В. А. Стратегическое управление. Принципы и международная практика : Учебник для слушателей программ по стратег. упр. и маркетингу. — К.: Абсолют-В, 1998
2.

Бровкова Е. Г. Основы маркетинга. — К.: Сирин, 1999
3.

Лемберт Т.  Ключові проблеми керівника. 50 перевірених способів вирішення проблем : Порадник. — К.: Всеувито: Наук. думка, 2001 - (Усе про менедж.).
4.
Теорія і практика управління організацією з погляду тисячоліть : Матеріали VIII Міжнар. наук.-практ. конф., 24 - 26 трав. 2001р. — К.: Політехніка, 2001
5.

Герасимчук В. Г. Маркетингова теорія і практика: проблеми становлення (Зауваження щодо концепції "4 Р") . — 2002 // Наук. вісті НТУУ "КПІ".
6.

Завадський Й. С. . — 3-є вид. — К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2002
7.

Комарницький І.  Управління підприємством в системі факторів економічного розвитку. — 2002 // Регіон. економіка.
8.

Завадський Й. С. . — 3-є вид. — К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2002
9.

Глівенко С. В. Інформаційні системи в менеджменті : Навч. посіб. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. — Суми: Унів. кн., 2003
10.

Батенко Л. П. Управління проектами : Навч. посіб. — К., 2003
11.

Шнайдер Д. И.Г. Введение в маркетинг технологий и высокотехнологических товаров производственного назначения : Учеб. пособие для студ. инж. и экон. спец. — Х., 2003
12.

Ханна М. Д. Управління виробництвом з метою задоволення споживача : Підруч. — К., 2003
13.

Мошек Г. Є. . — К., 2003
14.

Завадський Й. С. . — К.: Європ. ун-т, 2003
15.

Поздняков А. А. Анализ методов получения аналитической информации в системе контроллинга. — 2004 // Радіоелектроніка. Інформатика. Управління.
16.

Вулф Т.  Керування незисковою організацією в двадцять першому столітті. — К.: Вид. дім "Скарби", 2004
17.
Маркетинг : Метод. вказівки до ситуац. вправ. — 2-е вид. — К.: НМЦ "Консорціум із удоскон. менедж.-освіти в Україні", 2004
18.

Каира З. С. Стратегии управления бизнесом : Моногр. — Донецк: ООО "Альфа-Пресс", 2005
19.

Нивен П. Р. Сбалансированная система показателей для государственных и неприбыльных организаций : Пер. с англ. — Д.: Баланс Бизнес Букс, 2005
20.

Белошапка В. А. На пути к эффективному менеджменту: живая модель управленческой результативности : моногр. — К.: Агентство "Стандарт", 2005
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського