РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (424)Журнали та продовжувані видання (22)
Пошуковий запит: (<.>U=У529.0-21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 215
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Vagonova O. H. Analytical decomposition model of the indicator of corporate management quality and effectiveness // Наук. вісн. Нац. гірн. ун-ту. - 2016. - № 6.
2.

Yudina N. Business forecasting of marketing activity riskiness of companies in markets // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 17.
3.

Dzwigol H. Controlling as a company management concept // Екон. вісн. Донбасу. - 2017. - № 4.
4.

Kulinich T. V. Directions and possibilities of small enterprises' profitability growth in the field of domestic store sales of building materials // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 848.
5.

Bondos I. E-channel migration strategy - a double-edged sword? // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 847.
6.
. — Tbilisi-Kherson, 2017
7.

Luczak Ja. Improvement of enterprise activities based on process management // Econ., Entrepreneurship, Management. - 2015. - 2, № 2.
8.

Gupta P. K. Leadership challenges in globalized economy. — 2008 // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Екон. науки.
9.

Tanklevska N. S. Management of conscious adaptive organizations in the context of socioeconomic changes and financial turbulence // Наук. вісн. Полісся. - 2017. - Вип. 4 (ч. 1).
10.

Voskresenska T. Management reporting of the enterprise: content characteristics and specific nature of its formation // Econ., Entrepreneurship, Management. - 2018. - 5, № 1.
11.

Rakic B. Marketing challenges at the beginning of XXI century // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 10.
12.

Reshetnikova I. I. Multi-channel marketing in communication activities of logistics companies // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 848.
13.

Mihaylova M. Outlining direct marketing features of companies applying this approach when measuring their market orientation // Екон. вісн. ун-ту/Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. - 2020. - Вип. 44.
14.

Vishnevsky A. S. Paradigmatic basics of strategic management // Екон. вісн. Донбасу. - 2015. - № 4.
15.

Kai Zhao Partial vs. full delegation within a spatial game // Актуал. проблеми економіки. - 2014. - № 6.
16.

Stasova L. H. Process controlling and its software solution // Актуал. проблеми економіки. - 2015. - № 3.
17.

Snapka P. Quantification of company's management control impact and its modelling // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 6.
18.

Kovbatyuk M. V. Ranking score in management process and directions of its use // Актуал. проблеми економіки. - 2017. - № 1.
19.

Naida A. Socio-economic development of enterprises in a permanent crisis // Наук. вісн. Нац. гірн. ун-ту. - 2022. - № 4.
20.

Prynko M. S. Specialities of using marketing mix by professional organizations // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 848.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського