РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (55)Журнали та продовжувані видання (53)Автореферати дисертацій (1)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10,2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
1.

Кларк Г.  Маркетинг сервиса, приносящего прибыль. — К.: Знання, 2006 - (Европ. маркетинг).
2.

Падерін І. Д. Маркетинг : навч. посіб. для студ. — Д., 2007
3.

Палига Є. М. Основи сучасного маркетингу : навч. посіб. — Л.: Укр. акад. друкарства, 2007
4.

Крайнюченко О. Ф. Теоретико-практичні засади дослідження та оцінення конкурентного середовища зарубіжних ринків. — 2008 // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій.
5.

Тіпанов В. В. Розвиток світового ринку послуг в умовах глобалізації економіки : Автореф. дис... канд. екон. наук. — К., 2006
6.

Горбаль Н. І. Особливості та тенденції розвитку мобільного маркетингу // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 851.
7.

Капінус Л. В. Категорійний мерчандайзинг як інструмент впливу на поведінку споживачів // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2016. - 22, № 6.
8.

Конюхова І. І. Маркетингові дослідження виготовлення сувенірних паковань // Технологія і техніка друкарства. - 2016. - № 4.
9.

Савич О. П. Особливості споживчих переваг на світовому ринку легкових автомобілів // Актуал. проблеми економіки. - 2017. - № 5.
10.

Сахарова Т. В. Перешкоди в процесі маркетингових комунікацій підприємств: причини виникнення та шляхи подолання // Актуал. проблеми економіки. - 2017. - № 6.
11.

Паламарчук Д. М. Якісні трансформації в глобальній інноваційній мережі // Стратегія розвитку України. - 2012. - № 1.
12.

Балик У. Соціальний медіа маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2020. - 4, № 1.
13.

Демкура Т. В. Формування інтегрованих маркетингових комунікацій глобальних компаній мережевого маркетингу : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02. — Тернопіль, 2017
14.

Куденко О. В. Сегментація ринку в маркетингу : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Київ, 2019
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського