Пошуковий запит: (<.>U=У542.10,2$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Кларк Г. Маркетинг сервиса, приносящего прибыль. — К.: Знання, 2006 - (Европ. маркетинг).
|
2. |
Падерін І. Д. Маркетинг : навч. посіб. для студ. — Д., 2007
|
3. |
Палига Є. М. Основи сучасного маркетингу : навч. посіб. — Л.: Укр. акад. друкарства, 2007
|
4. |
Крайнюченко О. Ф. Теоретико-практичні засади дослідження та оцінення конкурентного середовища зарубіжних ринків. — 2008 // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій.
|
5. |
Тіпанов В. В. Розвиток світового ринку послуг в умовах глобалізації економіки : Автореф. дис... канд. екон. наук. — К., 2006
|
6. |
Горбаль Н. І. Особливості та тенденції розвитку мобільного маркетингу // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 851.
|
7. |
Капінус Л. В. Категорійний мерчандайзинг як інструмент впливу на поведінку споживачів // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2016. - 22, № 6.
|
8. |
Конюхова І. І. Маркетингові дослідження виготовлення сувенірних паковань // Технологія і техніка друкарства. - 2016. - № 4.
|
9. |
Савич О. П. Особливості споживчих переваг на світовому ринку легкових автомобілів // Актуал. проблеми економіки. - 2017. - № 5.
|
10. |
Сахарова Т. В. Перешкоди в процесі маркетингових комунікацій підприємств: причини виникнення та шляхи подолання // Актуал. проблеми економіки. - 2017. - № 6.
|
11. |
Паламарчук Д. М. Якісні трансформації в глобальній інноваційній мережі // Стратегія розвитку України. - 2012. - № 1.
|
12. |
Балик У. Соціальний медіа маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2020. - 4, № 1.
|
13. |
Демкура Т. В. Формування інтегрованих маркетингових комунікацій глобальних компаній мережевого маркетингу : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02. — Тернопіль, 2017
|
14. |
Куденко О. В. Сегментація ринку в маркетингу : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Київ, 2019
|