РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (90)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10-803.4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 51
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Sheng Chung Lo . A study on corporate brand image at first-time adopter behavior // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 9.
2.

Dzhulai M. Analysis of employer brand for young people // Eastern-Europ. J. of Enterprise Technologies. - 2022. - № 1/13.
3.

Manurung A. D. R. Authentic personal branding as a mediator of influence of heroic leadership and positive psychological capital on work life quality // Актуал. проблеми економіки. - 2017. - № 4.
4.

Zatwarnicka-Madura B. Brand image vs. consumer trust // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 8.
5.

Jiun-Lan Hsu Effects of interactive marketing on customer satisfaction in catering industry // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 3.
6.

Kim R. B. Influence of country & brand image on consumer loyalty under explicit brand origin & manufacture identification // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 5.
7.

Shvidanenko O. A. Innovative component of the strategy of competitiveness of global brands // Наук. вісн. Полісся. - 2018. - 2 (ч. 2).
8.

Melnyk V. Recent trends in research and practice of customer loyalty and loyalty programs // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 11.
9.

Chi-Ming Huang Relationship between marketing strategy, brand equity and consumer motivation: a case study on sports & health clubs // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 11.
10.

Kim R. B. The effect of country of origin image on hierarchical process of consumer based brand equity // Актуал. проблеми економіки. - 2018. - № 5/6.
11.

Kim R. B. The mediating role of brand knowledge and involvement on the relationship between country-of-origin and brand preference // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 9.
12.

Lysytsia N. M. Theory and practice of organization rebranding // Бізнес Інформ. - 2021. - № 9.
13.

Вежель Р. Ю. І-брендинг як метасистема соціального управління промоцією об'єктів у віртуальному середовищі // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2016. - Вип. 2.
14.

Олейніков Ю. Інституційні складові бренд-орієнтованої економіки // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2021. - № 3.
15.

Щегельська Ю. П. Інтерактивні фільтри доданої реальності у соцмережі "Snapchat" як інструмент рекрутингу потенційних працівників комерційними брендами та розширення їх цільової аудиторії // Поліграфія і вид. справа. - 2019. - № 2.
16.

Вежель Л. М. Безпека бренду в умовах коронавірусної пандемії: контентні та комунікаційні аспекти // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2020. - № 3.
17.

Студінська Г. Я. Бренд в системі світової економічної геополітики // Екон. вісн. ун-ту/Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. - 2021. - Вип. 48.
18.

Никонова М. И. Бренд как нематериальный актив в управлении потребительским решением // Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту. Сер. Екон. науки. - 2013. - Вип. 26.
19.

Josefovich B. Бренд как товарный знак фирмы // Екон. вісн. ун-ту : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 21/1.
20.

Чубукова О. Ю. Бренд у сучасній сфері розважальних послуг // Формування ринк. відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2019. - № 11.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського