РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (45)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.120-803.4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.

Закалюжна Л. В. Торгова марка як носій інформації на упаковці. — 2002 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
2.

Шумський О. В. Товарна інформація (Ч. 5); Біржові товари (Ч. 6). — Л.: Вид-во ЛКА, 2003
3.

Безрукова Н. В. Торгові марки у зовнішньоекономічній стратегії підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01. — К., 2004
4.

Пекар В. О. Основи виставкової діяльності : навч. посіб. — К.: Євроіндекс, 2009
5.

Роца Б.  Обзор информационных средств для моделирования систем массового обслуживания в розничной торговле. — 2010 // Зб. наук. пр. Харк. ун-ту Повітр. сил.
6.

Галик І. Зарубіжний досвід екомаркування товарів // Товари і ринки. - 2013. - № 1.
7.

Ткаченко Т. І. Виставковий бізнес : монографія. — Київ: КНТЕУ, 2016
8.

Вдовічен А. А. Організація виставкової діяльності : навч. посіб. — Чернівці: Технодрук, 2018
9.

Троян В. І. Стратегії управління брендом як складові бренд-менеджменту // Бізнес Інформ. - 2021. - № 11.
10.

Логвиненко Д. В. Стратегічний інструментарій формування та позиціонування бренду на міжнародних ринках // Бізнес Інформ. - 2023. - № 7.
11.
Брендинг : навч. посіб. — Львів: Львів. торг.-екон. ун-т, 2024
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського