РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (161)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (22)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)300-21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 120
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Дзінько Р. І. Інформаційний метод резервування системи оперативного управління гнучких виробничих систем на базі прихованих марківських моделей // Адапт. системи автомат. упр.. - 2017. - № 1.
2.

Войтко С. В. Якість державного регулювання, ефективність роботи уряду чи План Маршалла на шляху країн до Індустрії 4.0 // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 15.
3.

Кузьмін О. С. До питання державного управління кластеризацією промисловості // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 851.
4.

Shpak N. O. Tools for interpretation of economic information for a management of development of industrial potential // Наук. вісн. Полісся. - 2017. - Вип. 4 (ч. 2).
5.

Собчук В. В. Методика створення єдиного інформаційного простору на виробничому підприємстві з функціонально стійким технологічним процесом // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2019. - Вип. 6.
6.

Палига Є. М. Сучасні аспекти промислової маркетингової політики. — 2001 // Регіон. економіка.
7.

Бойко Є. І. Організаційно-економічні засади управління розвитком промислового виробництва регіону. — 2001 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Екон. пробл. розв. вир-ва регіону: Щорічник наук. пр.
8.

Собкевич О. В. Завдання промислової політики для підвищення конкурентоспроможності регіонів і зміцнення економічної безпеки України // Бізнес Інформ. - 2020. - № 11.
9.

Ніколаєв М. Г. Структурні диспропорції в реалізації експортних стратегій підприємств України // Бізнес Інформ. - 2020. - № 12.
10.

Мадзігон В. М. Промисловий маркетинг у виробничій і невиробничій сферах із виробництва товару // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 3.
11.

Весперіс С. З. Парадигма промислового маркетингу // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2010. - Вип. 5.
12.

Чухрай Н. І. Промисловий маркетинг у сучасних умовах господарювання // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 754.
13.

Корж М. В. Особенности развития международного маркетинга в промышленной сфере в условиях глобализации // Актуал. проблеми економіки. - 2009. - № 1.
14.

Губка С. А. Автоматизация оперативного планирования и управления сложными производственными системами. — 2008 // Радіоелектрон. і комп'ют. системи.
15.

Гжещук В. Теоретичні і практичні принципи менеджменту та його основні функції у виробничій сфері // Молодь і ринок. - 2014. - № 8.
16.

Венжега Д. І. Державне регулювання промислового виробництва України в посткризовий період : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03. — Київ, 2016
17.

Павленко П. М. Розроблення структури єдиного інформаційного простору функціонування автоматизованих систем якості. — 2005 // Електроніка та системи упр.
18.

Хаустова В. Є. Нормативно-правова база державної підтримки розвитку промисловості України // Проблеми економіки. - 2015. - № 1.
19.

Кутыркин А. Н. Интеграция предприятия в мировую экономику. — 2001 // Економіка пром-сті.
20.

Власенко Л. О. Вибір ієрархії та онтології верхнього рівня для розробки інтелектуальних автоматизованих систем управління промисловим підприємством // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2021. - 27, № 4.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського