Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)301-592<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Полянська А. С. Застосування стратегічного та оперативного аналізу для контролю збутової діяльності на промисловому підприємстві. — 2006 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
|
2. |
Хаустова В. Є. Моделі аналізу та прогнозування збуту продукції підприємств в умовах ринкової економіки : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.03.02. — Донецьк, 2000
|
3. |
Рожко В. І. Обгрунтування обсягів збуту та політики розподілу споживчих товарів : Автореф. дис... канд. екон. наук. — Х., 2006
|
4. |
Огерчук Ю. В. Організування збутової діяльності підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01. — Л., 2004
|
5. |
Скрипніченко О. П. Управління експортом промислового підприємства на засадах маркетингу (на матеріалах українських товаровиробників-експортерів) : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.02.03. — К., 2001
|
6. |
Кривещенко В. В. Управління комерційною діяльністю підприємств по збуту продукції : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01. — К., 2003
|
7. |
Шевцова М. Ю. Управління розподілом ресурсів і продукції промислового підприємства : автореф. дис... канд. екон. наук. — Д., 2008
|
8. |
Дроб О. М. Формування раціональної товарної стратегії промислового підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02. — Д., 2001
|
9. |
Крикавський Є. В. Формування збутової стратегії промислового підприємства // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 748.
|
10. |
Литвин М. З. Формування системи доведення товарів промислового призначення малих промислових підприємств до споживачів // Актуал. проблеми економіки. - 2006. - № 8.
|
11. |
Лорві І. Ф. Стратегія збутової діяльності промислового підприємства на ринку продукції уніфікованого використання : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Ужгород, 2013
|
12. |
Морохова В. О. Формування стратегії збутової діяльності промислового підприємства на ринку продукції уніфікованого використання : монографія. — Луцьк: Вежа-Друк, 2014
|
13. |
Ілляшенко С. М. Web-сайт як інструмент просування продукції промислового використання // Бізнес Інформ. - 2014. - № 10.
|
14. |
Майорова І. М. Сучасна маркетингово-логістична концепція виробничого підприємства // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 11.
|
15. |
Зернюк О. В. Логістичний аналіз управління збутовою діяльністю промислового підприємства // Економіка і регіон. - 2015. - № 5.
|
16. |
Сакун А. Ж. Системний підхід до організації та управління виробничо-збутовою діяльністю підприємств промисловості // Вісн Бердян. ун-ту менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 2.
|
17. |
Захарченко В. І. Пошук та впровадження нових форм і методів господарювання на основі розвитку внутрішнього підприємництва // Екон. вісн. ун-ту/Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. - 2017. - Вип. 35/1.
|
18. |
Дериколенко А. О. Просування продукції промислових підприємств за допомогою інструментарію цифрового маркетингу : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Харків, 2021
|