Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)305.851.1-55-211.1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Ларіна К. В. Управління технічним переозброєнням підприємства на основі концепції маркетингу : автореф. дис... канд. екон. наук. — Х., 2008
|
2. |
Ілляшенко Н. С. Формування організаційно-економічних засад інноваційного маркетингу на промислових підприємствах : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04. — Х., 2009
|
3. |
Башинська І. О. Маркетингові комунікації інноваційно-активного промислового підприємства: формування, інтеграція, розвиток : монографія. — О.: Ноулідж, Донец. від-ня, 2012
|
4. |
Яшкіна О. І. Маркетингові дослідження інновацій в машинобудуванні : [монографія]. — Луганськ: Ноулідж, 2013
|
5. |
Башинська І. О. Формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно-активного промислового підприємства (на прикладі машинобудування) : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — О., 2013
|
6. |
Сиротинська Н. М. Інновації та їх маркетингова підтримка // Бізнес Інформ. - 2014. - № 4.
|
7. |
Яшкіна О. І. Система маркетингових досліджень інновацій машинобудівних підприємств : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04. — Одеса, 2015
|
8. |
Голубовська О. А. Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності машинобудівних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Херсон, 2015
|
9. |
Яшкіна О. І. Маркетингові дослідження перспектив інноваційної діяльності машинобудівного підприємства // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 13.
|
10. |
Череп О. Г. Маркетингова концепція інноваційного розвитку підприємств машинобудування // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2016. - Вип. 4/5.
|